[MP3 Autoradio] Blaupunkt MP72 geeft "cd error"

Pagina: 1
Acties:

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Vreemd verhaal. Heb een MP3 autoradio van mijn oom gekregen, en deze heeft MP3 ondersteuning.
Dus ik een CD gemaakt en een zooitje MP3's erop gesleepd, en gebrand met Nero.

Stop de CD in mijn autoradio en hij geeft aan "cd error".
Heb al google afgezocht maar ik kon niets vinden erover.
Kan het zo zijn dat ik mapjes aan moet maken op de CD toevallig? want ik heb ze nu in de root van de CD staan. :?

edit : Probleem is reeds verholpen. Heb een ander merk (philips) gepakt en gebrand op 4x speed. Geen enkel probleem meer :)

[ Voor 13% gewijzigd door kaos001 op 25-02-2010 10:16 ]

Soundcloud

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 13:46

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Toch even reageren. Speelt hij gewone cd's wel af? En hoe oud is de radio? Wellicht dat het namelijk verstandig is om eens een schoonmaakcd in de radio te stoppen. Ik moet dat bij mijn Pioneer ongeveer 1 keer per jaar wel doen, anders krijgt hij leesproblemen met alles wat ik hem voer... (hij verliest de tracking op het moment dat ik optrek... zelfs bij de acceleratie waarvoor een opa zich nog zou schamen :$ ) Even schoonmaken en het probleem is weer verholpen. Niet dat het echt een probleem is overigens, ik gebruik de cd-speler van de radio amper.

De reden is ook vrij simpel. In een auto wordt het een stuk vochtiger dan in huis, waardoor de lens sneller last krijgt van condensatie. Als die condensatie vervolgens weer verdampt, blijft er troep achter op de lens. Bij mijn auto herhaald zich dat, zeker met dagen als vandaag, 2 à 3 keer per week. Je kan je dus wel voorstellen dat de lens dan best wel smerig kan worden na verloop van tijd.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Normale cd's geen enkel probleem. Voor de rest werkt de radio ook gewoon goed.
Ben gewoon bang dat de Blaupunkt een beetje kieskeurig is qua cd's en op welke snelheid deze gebakken zijn.

Soundcloud