Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[XBOX360] Fifa 10 Skill Moves

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Wouterboeki
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 04-03-2010
Dag Heren en Dames,

Ik zoek al een tijdje naar een goeie "skill-list" voor fifa 10. Sinds al mijn zoekacties vrijwel altijd naar een promotie van fifa10 zelf leiden leek het mij handig (voor mij :9) om een topic te starten hierover.

De normale skillmoves laat ik achterwegen (deze zijn gewoon terug te vinden in het boekje van fifa of in het "Help" gedeelte in het spel zelf. Er zijn echter nog heel wat andere moves die hier niet bijstaan. Ik ken er zelf maar een aantal en hoop vooral dat andere de lijst verder kunnen aanvullen.

In de beschrijving ga ik uit van de positie die je pro-speler heeft in het 1 op 1 oefenveld (doel recht voor je, rug naar de "camera") Ook heeft mijn pro iig alle 5 de sterren zodat deze ook daadwerkelijk de skills kan uitvoeren. De naam van de skillmove tja...ik verzin maar gewoon iets sinds ze niet staan beschreven.

Move 1 (Heen en weer halen achter je been)

Je houdt de LT in en drukt naar achteren (je speler "haalt" de bal terug, zet zelf ook een stap achteruit) vervolgens druk je naar links met je linker knuppel (mocht hij/zij de 1ste beweging doen met de rechtervoet) en meteen "flick" je de knuppel de andere kant op.

De speler zal de bal naar achteren halen en vervolgens een aantal keer heen en weer tikken (achter zijn andere been)

Move 2

Je houdt de LT in en druk je knuppel waarmee je trucks doet naar achteren, daar houdt je de knuppel en beweegt en snel van midden-achter naar links, vervolgens een half rondje (onderlangs) naar rechts.

Move 3

Is het zelfde als move 2 alleen van rechts naar links.

Move 4

Je bent aan het hooghouden en dan druk je snel links,recht of andersom met je rechterknuppel als de bal in de lucht is.

Speler maakt een schijnbeweging en tikt de bal naar links of rechts om uit te breken

Zit op mn werk momenteel en kan me niet meer bedenken. Hopelijk kunnen andere wat toevoegen.

• ETM
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20-11-2018

ETM

E=TM²

En die staan hier niet bij?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True