Ik heb een nieuwe computer onderdelen besteld, waarvan het moederbord de MSI P55-GD80 is. Ik wil graag de G.Skill PIS geheugen erin stoppen (8GB). Ik ben van plan de CPU te overklokken (is ook nodig om geheugen optimaal te laten draaien) en dus wil ik de Thermalright Venomous X erop hebben. De G.Skill PIS is aardig hoog (53 mm zonder fan), en dus mag de afstand van het midden van de CPU HIS tot het midden van slot 2 (eerste van CPU kant) niet kleiner zijn dan 60mm wil de koeler passen. Nergens kan ik een informatie vinden van de afstand op mijn gekozen moederbord, maar ik heb wel een layout tekening gevonden.
Nu heb ik een sjonny approach (als ik het zo mag noemen) genomen om ongeveer te bepalen of dit gaat passen. Ik denk van wel, maar ik weet het ook niet zeker. Hier is de tekening:

Heb de SATA plug als basis genomen (~14mm) en deze naast elkaar gezet.
Als er iemand is met een MSI P55-GDxx, kan je dan voor mij confirmen of dit inderdaad gaat passen? (Of als de afstand inderdaad 60mm is?)
Nu heb ik een sjonny approach (als ik het zo mag noemen) genomen om ongeveer te bepalen of dit gaat passen. Ik denk van wel, maar ik weet het ook niet zeker. Hier is de tekening:

Heb de SATA plug als basis genomen (~14mm) en deze naast elkaar gezet.
Als er iemand is met een MSI P55-GDxx, kan je dan voor mij confirmen of dit inderdaad gaat passen? (Of als de afstand inderdaad 60mm is?)
[ Voor 5% gewijzigd door Memori op 25-02-2010 02:41 ]