Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Agenda en sync perikelen

Pagina: 1
Acties:

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
Geachte Tweakers.

Na bijna een week uitzoekwerk heb ik nu mijn agenda's, zover als ik dat geregeld kreeg, gesynct met elkaar.
Echter is het nog niet 100% zoals ik het graag zou hebben.
Hierbeneden in het plaatje is de situatie zoals ik hem nu gerealiseerd heb en daaronder een beschrijving van de problemen die ik ondervind.

Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/5746/tekening1.jpg
Situatie nu
Mijn pc en laptop hebben een 2-weg sync met mijn Google agenda (dmv Google calendar sync).
Mijn HTC (TP2) heeft een 2-weg sync met mijn Google agenda (dmv Google exchange server).
Pc vriendin heeft een 2-weg sync met haar Google agenda (dmv Google calendar sync)

Mijn pc en laptop hebben een alleen lezen 'internet agenda' abonnement op de google agenda van mijn vriendin. (in outlook komt deze als Overlay over de mijne heen)
Haar pc heeft een alleen lezen 'internet agenda' abonnement op mijn Google agenda.

Mijn Google agenda heeft een alleen lezen abonnement op haar Google agenda.
Haar Google agenda heeft een alleen lezen abonnement op haar Google agenda.

Probleem

Schoolagenda
Dit werkt op zich goed.
Het enige handmatige wat ik moet doen is mijn schoolagenda in outlook importeren.
Deze staat als Ical bestand op een server.
Graag zou ik deze automatisch geïmporteerd krijgen in mijn outlook hoofdagenda waarna deze zijn weg vind door de diverse syncs naar mijn HTC.
Helaas kan ik hiervoor geen programma vinden dat een automatische Ical import in outlook kan doen.

Vraag
Weet iemand een manier of programma waarmee ik een Ical bestand automatisch in outlook kan laten importeren?

Contactpersonen.
Via Google exchange server heeft mijn telefoon mijn contactpersonen ook gesynct met mijn Google contactpersonen.
Graag zou ik deze contactpersonen ook willen laten syncen met mijn Outlook contactpersonen.
Helaas krijg ik hiervoor geen programma gevonden.

Vraag
Weet iemand een manier of programma waarmee in de contactpersonen van Outlook en Google contacts kan syncen?

Edit

Wat ik nog vergeten was te vragen is of het mogelijk is in een HTC TP2 2 agenda's naast elkaar te leggen zodat ik de agenda van mijn vriendin ook altijd in mijn telefoon kan bekijken?
Ook hierop kreeg ik niets gevonden.

Alvast hartelijk bedankt voor de (eventuele) hulp :)

[ Voor 5% gewijzigd door alucard.erbacam op 24-02-2010 21:37 ]