Hoe kan dit? Betreft meukpost

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Betreft meuk: Qnap TS-x10 / TS-x19 Turbo NAS 3.2.3 build 0212

Niet om het een of het ander maar ben wel even benieuwd hoe dit zit....

Ik heb, als ik het goed heb een dikke week terug een dag na uitkomst van de final versie meteen een meukpost ingevuld. Dit moet haast wel de eerste zijn geweest.

Vervolgens hoor ik er niks meer over en denk dat het 419 type misschien niet belangrijk genoeg was.
Echter vandaag verschijnt ineens, met dank aan een heel andere poster een item in de meuktracker betreft deze software.

Nou maakt me dat verder niet uit en ik gun diegene alle credits daar niet van (boeit me ook niet zo), maar ik vind het wel vreemd dat er vorige week niks mee is gedaan en nu ineens wél.

Ik ben benieuwd :)

Verwijderd

Dat heb ik al denk ik zo'n 10 keer meegemaakt met nieuwsposts, schijnt zo te horen. ;)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:17

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zo vreemd is het ook niet: een meukposter komt het tegen in de submit en vind het maar niets en gooit het er dus maar uit. Een tijdje later zet iemand anders er een nieuwe submit over hetzelfde in, wat dan wordt gelezen door een tweede meukposter. Die vindt het wel interessant en maakt er dus wel een meukpost van. Met natuurlijk de naam van de tweede submitter erbij.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
De Meuktracker is afhankelijk van enkele externe auteurs. Het kan dus gebeuren dat jij iets submit, dat ook door vijf anderen wordt ingestuurd. Helaas gaat het dan wel eens fout met het vermelden van de eerste submitter.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:51

Qwerty-273

Meukposter

En volgens mij stond de suggestie die ik oppakte uit de meukqueue daar ook al een aantal dagen in. Kan dus zijn dat deze rond dezelfde tijd als jouw submit binnenkwam, en er daarvan dus 1 overbleef die in de queue bleef zitten. Verder met Wilbert.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ah ok, prima :)
Pagina: 1