Toon posts:

3 Beeldschermen, 2 op zwart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik zit met een probleempje. Heb namelijk een club3d nvidia 6200 (PCI) die 2 monitoren kan aansturen in me PC bij gezet. De "hoofd" monitor loopt via de moederbord.
Nu heb ik echter alleen op de "hoofd" monitor beeld, en de rest op zwart. Windows herkent ze wel alle 3, en heb ze ook alle 3 ingesteld. (Sreen: http://i48.tinypic.com/fjjg4h.jpg)

Net toen ik een screenshot maakte, waren in die screenshot wel alle 3 de beelden te zien. Wat doe ik fout? |:(

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:08

bloody

0.000 KB!!

Resolutie van de andere 2 te hoog? probeer eens op slechts 1024..

nope

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:57:
Hoi!

Ik zit met een probleempje. Heb namelijk een club3d nvidia 6200 (PCI) die 2 monitoren kan aansturen in me PC bij gezet. De "hoofd" monitor loopt via de moederbord.
Nu heb ik echter alleen op de "hoofd" monitor beeld, en de rest op zwart. Windows herkent ze wel alle 3, en heb ze ook alle 3 ingesteld. (Sreen: http://i48.tinypic.com/fjjg4h.jpg)

Net toen ik een screenshot maakte, waren in die screenshot wel alle 3 de beelden te zien. Wat doe ik fout? |:(
Volgnes mij kan je niet zowel onboard als een videokaart gebruiken. Wilde ik ooit ook een keer proberen maar het is nooit gelukt.

Verwijderd

Topicstarter
bloody schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 20:01:
Resolutie van de andere 2 te hoog? probeer eens op slechts 1024..
Nog steeds zwart, had er gisteren wel 1 werkend... was via de standaard VGA output van de 6200.

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 20:06:
[...]

Volgnes mij kan je niet zowel onboard als een videokaart gebruiken. Wilde ik ooit ook een keer proberen maar het is nooit gelukt.
Jawel, dat zou wel moeten kunnen vziw. Zolang de beide grafische kaarten van dezelfde fabrikant zijn moet 't lukken, anders weet ik het niet. Probeer anders eens in de nVidia drivers het eea in te stellen. Misschien werkt het daar wel.

Verwijderd

Topicstarter
AlexV schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 20:09:
[...]

Jawel, dat zou wel moeten kunnen vziw. Zolang de beide grafische kaarten van dezelfde fabrikant zijn moet 't lukken, anders weet ik het niet. Probeer anders eens in de nVidia drivers het eea in te stellen. Misschien werkt het daar wel.
Die zijn geinstalleerd, er draait zelfs een programma op de ene zwarte scherm.. NVIDIA Display Optimizer Navigation. Maargoed, die kan ik dus niet zien xD

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2025

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Nieuwste drivers geinstalleerd? Wil ook wel 's helpen.

Verwijderd

Topicstarter
hyptonize schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 20:18:
Nieuwste drivers geinstalleerd? Wil ook wel 's helpen.
Heb ik, maar helpt niet.

Verwijderd

Topicstarter
Had net alleen de beeldscherm op de VGA aangesloten (Op de 6200) Toen kwam daar wel beeld, nu heb ik een beeldscherm op de DVI aangesloten (Ook 6200, Digitaal volgens Nvidia) en geen beeld.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 15:21

Twarp

just grin...

Staan de resoluties goed? Verversing niet te hoog oid?

Heb ik ook eens gehad, je zoekt je rot ;)

Meh ...

Verwijderd

Topicstarter
Vreemde nu is. Heb dus nu beeld via me moederboerd, en via de 6200 (VGA). Nu herkent windows de DVI van de 6200 niet meer. Ik snap er niks meer van oO

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu dus beeld op alle 3. Heb de onboard kaart uitgeschakeld, reboot. Toen weer ingeschakeld. En ineens beeld op de 3de scherm. Hoe kan dit? Weet nu zeker als ik weer reboot dat de 3de scherm dan weer niet doet.

Help?;x
Pagina: 1