Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

iweb '09 publiceren

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views

Verwijderd

Topicstarter
best tweakers,

ik wil een website uploaden maar dat lukt niet heb alles goed ingevuld maar werkt niet maar op dit moment staat er wel wat op maar dat is dan niet gemaakt met iweb maar ergens anders mee zou ik dat dan misschien eerst moeten verwijderen en dan uploaden hoor graag van jullie wat jullie denken???
ooohhhhhhhhhhhh en gaat dat dan ook zonder enige schade?????

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Aangezien alle hosting pakketten anders zijn, kan je het beste even contact opnemen met het bedrijf die je de serverruimte aanbiedt.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zoek het touw.
Heeft iemand gezien waar de uiteinden zijn?

Met alle respect, maar met zo'n onsamenhangend verhaal en totaal gebrek aan inhoudelijke informatie valt er niks van te bakken.
Denk nog eens goed na, zet je punten even op papier en probeer het met een wat constructiever opgebouwde topicstart ?
Let dan ook op dat je je topic opent in de daarvoor geschikte categorie. Zomaar ergens neerplempen omdat je stomtoevallig van achter een Windows PC dit doet is zeker niet de bedoeling.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.