SecureW2 software incompatibel met thuisnetwerk.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De situatie is als volgt. Sinds enkele weken studeer ik aan Avans en om daar gebruik te kunnen maken van het draadloos netwerk ben je verplicht om de Securew2 applicatie te gebruiken.
Werkt uiteraard vlekkeloos maar als ik weer thuis ben dan kan ik absoluut geen verbinding maken met mijn thuiscomputer. Zelfs bedraad niet.

Zelfs als ik het programma deinstalleer dan lukt het nog steeds niet en moet ik dmv systeemherstel de boel weer in orde maken. Nu is dat niet echt de ideale oplossing.

Hebben meer mensen hier problemen mee en eventueel ook een oplossing?

Laptop: Windows 7 ultimate 64bit
Thuispc: Win XP Pro 32bit.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:14
Ik zit zelf op Windesheim in Zwolle en daarvoor gebruiken we ook dit programma. Echter, bij mij gebruikt hij alleen Securew2 wanneer ik draadloos verbonden ben met het netwerk van Windesheim. Voor de rest niet. Heb je hem wel goed geïnstalleerd volgens de handleiding die je mogelijk kreeg bij de opleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 15:40
Dit is een bekend probleem onder 64-bit windows. Vraag aan de DIF of je je Mac-adres mag laten registreren. Je kunt dan gewoon met AvansWlan verbinden in plaats van Eduroam, zonder SecureW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Doet Windows nou nog steeds zelf geen 802.1X? Maw, kun je echt niet zonder securew2?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 15:40
CyBeR schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:04:
Doet Windows nou nog steeds zelf geen 802.1X? Maw, kun je echt niet zonder securew2?
Nee, zelfs in Windows 7 is er geen ondersteuning voor TTLS en kun je niet zonder WSecure2. Onder ubuntu kon ik gelijk inloggen met mijn Avans gebruikersnaam en wachtwoord :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striker91
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:37
Ik heb hetzelfde probleem op internet komen thuis lukt wel maar het thuisnetwerk voor bijvoorbeeld printer werkt niet meer, als iemand hiervoor een oplossing heeft hoor ik dit ook graag.
Pagina: 1