WMV videos kun niet worden afgespeeld.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347078

Topicstarter
mensen,

ik heb een probleem met me macbook pro met snow leopard.
ik heb quicktime geinstalleerd incl flip4mac maar kan geen wmn afspelen. avi bestanden begint hij nu ook moeilijk over te doen. de foutmelding die ik krijg is dat de wmv player de melding geeft dat quicktime geinstalleerd dient te zijn. deze staat er gewoon op. silverlight is ook geinstallerd, vlc kan het ook niet afspelen. dus ik dacht installeer windows media player 9 maar ook die kan het niet.
heeft iemand een idee waarom wmv-player aangeeft dat ik geen quicktime heb en dus niks af kan spelen. en zo niet wat kan ik gebruiken om wel wmv af te kunnen spelen.

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-07 08:27
WMN is volgens mij niet echt iets.. Ik ben het zelf nog nooit tegen gekomen. Misschien bedoel je WMV?
Werken andere filmpjes met de extensie .WMV wel?
linkje naar de wmn extensie

[ Voor 183% gewijzigd door stijnos1991 op 24-02-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347078

Topicstarter
excuus WMV idd. nee geen enkele WMV film werkt. en bestanden die aangemerkt zijn als AVI werken ook neit goed. melding die ik ook vaak krijg is "om af te spelen moet je x3player downloaden. fake maar goed. kortom alle gedownloade films werken zo goed als niet meer voornamelijk door het WMV formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien het hier om een softwareprobleem gaat, een tik richting Apple Software & Diensten :)

Om te beginnen: we gaan je hier niet helpen met het aan de praat krijgen van films die je illegaal download. Als je de melding krijgt dat je x3 player nodig hebt, heb je een fake van een torrent site gedownload.

Afgezien daarvan: Windows Media Player 9 moet je niet hebben, die is zwaar verouderd en opgevolgd door Flip4Mac. Als die je die hebt geïnstalleerd, kijk dan of je de WMV versie van Elephant's Dream kunt afspelen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/