Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen ;)

ik heb een probleempje me Qware namaak ipod reageert niet op zijn Touchscreen
ik klik op het muziek icoontje en hij reageert niet en ik heb ook geprobeerd de resetknopje in te drukken en dat doe ik en dan doet ie het nog niet..
kan iemand mij helpen ??

Het is een Qware van de intertoys
type nummer: QW MP -404WH

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 24-02-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Terug naar de Intertoys wellicht??

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb het bonnetje niet en verpakking ook niet meer allemaal weggegooid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verpakking maakt niet uit, bonnetjes moet je altijd bewaren.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:23:
Heb het bonnetje niet en verpakking ook niet meer allemaal weggegooid..
Geen bonnetje, geen verpakking. Toch proberen en niet huilen als ze je niet willen helpen. Bonnetje = garantiebewijs.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:03
hmm niet lullig bedoeld... maar veel meer zou ik er ook niet van verwachten.. ik heb ze al gezien voor 29,00 euro.. tja en dan krijg je ook het plezier ter waarde van 29,00 euro.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13145

maar goed... simpel zat... terug naar de Intertoys en heibel maken... vaak genoeg gaan ze het gewoon omwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Mocht je gepin'd hebben, dan kan je altijd nog een bankafschrift gebruiken. Geld namelijk ook als koopbewijs...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:03
bonnetjes weggooien is natuurlijk dom |:(
ik zou proberen terug te gaan naar intertoys, en er verder niet veel van verwachten.
voor de prijs van zo'n ding mag je ook niet verwachten dat je er hetzelfde mee kan als een "echte" Ipod, en ook niet dat hij net zo lang meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:18
Als jij een kopie hebt van je rekeningafschrift waar op staat dat jij op een bepaalde datum een bepaald bedrag hebt laten afschrijven bij een Intertoys, is dat al voldoende als garantiebewijs. Zij kunnen dan aan de datum en tijd in de kassa wel zien wat dat geweest is. (Moet je hem natuurlijk wel gepind hebben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik mis een beetje wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. GoT is geen helpdesk namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik kom zelf regelmatig bij eplaza en hun versie van de namaak Ipod komen regelmatig exemplaren terug met een defect dat blijkbaar veel voorkomt. Deze wordt dan ook bij het filiaal waar ik kom zonder verpakking of bon gewoon vervangen. Misschien zijn ze bij jouw ook wel mild genoeg om hem zonder bon of verpakking te vervangen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

ach kan altijd erger, ik heb n namaak ipod shuffle en die doet n half uur met de accu :') en terugsturen voor garantie kost meer dan het ding nieuw kostte, idem voor een nieuwe accu... achja, ik gebruik de pcb wel n keer voor eenofander mp3 afspelend project :P
Pagina: 1