Inventarislijst verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan πŸ‘½πŸ¦‘πŸ¦‹πŸ“

Topicstarter
Ik zal wel gewoon superscheel zijn ofzo maar het lijkt mij niet een van de twee inventarislijsten te verwijderen. Ik had er eerst een maar die had ik gekopieerd (om te kijken hoe dat werkte) maar die hoef k nu dus niet meer. Ik vind echter nergens een verwijderknop of iets dergelijks. Dit zijn mijn inventarislijsten waarvan de bovenste dus weg mag:
gallery: i7x

Wel super vette feature verder :).

EDIT:

Aha, ik heb het al uitgevogeld. Je moet, om een lijst te verwijderen, eerst de status op ongebruikt instellen en dan nog een keer op wijzigen klikken en dan is ook de verwijder optie beschikbaar.

Misschien een idee deze altijd zichtbaar te maken zodat ook lijsten die 'in gebruik' zijn verwijderd kunnen worden?

[ Voor 26% gewijzigd door i7x op 24-02-2010 16:11 ]

πŸ¦… U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ πŸ“ˆ ARKK, πŸ“ˆ UPRO, πŸ“ˆ TECL, πŸ“ˆ QQQJ, ...

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Ik mis daarnaast een knop om een item uit je inventaris te halen. Toevoegen geen probleem maar verwijderen kan ik nergens vinden. item op 0 zetten heeft geen invloed :'(

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

CoΓΆrdinator frontpagemoderatie
Ook dat gaat via de omweg "buiten gebruik stellen" => "verwijderen".

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

probleem is alleen als ik naar mijn inventaris gaat krijg ik alleen de optie om hem nog een keer toe te voegen.

arrrrghhhhh ikke is dom

[ Voor 13% gewijzigd door Hakker op 25-02-2010 14:10 ]

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9