Ik zal wel gewoon superscheel zijn ofzo maar het lijkt mij niet een van de twee inventarislijsten te verwijderen. Ik had er eerst een maar die had ik gekopieerd (om te kijken hoe dat werkte) maar die hoef k nu dus niet meer. Ik vind echter nergens een verwijderknop of iets dergelijks. Dit zijn mijn inventarislijsten waarvan de bovenste dus weg mag:
gallery: i7x
Wel super vette feature verder
.
EDIT:
Aha, ik heb het al uitgevogeld. Je moet, om een lijst te verwijderen, eerst de status op ongebruikt instellen en dan nog een keer op wijzigen klikken en dan is ook de verwijder optie beschikbaar.
Misschien een idee deze altijd zichtbaar te maken zodat ook lijsten die 'in gebruik' zijn verwijderd kunnen worden?
gallery: i7x
Wel super vette feature verder
EDIT:
Aha, ik heb het al uitgevogeld. Je moet, om een lijst te verwijderen, eerst de status op ongebruikt instellen en dan nog een keer op wijzigen klikken en dan is ook de verwijder optie beschikbaar.
Misschien een idee deze altijd zichtbaar te maken zodat ook lijsten die 'in gebruik' zijn verwijderd kunnen worden?
[ Voor 26% gewijzigd door i7x op 24-02-2010 16:11 ]
π¦ U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ π ARKK, π UPRO, π TECL, π QQQJ, ...