Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een point and shoot camera die verbluffende foto’s maakt. Ik zal hem gebruiken voor vakanties in de sneeuw of op het strand maar vooral ’s avonds moet ie z’n mannetje staan. Ik wil dat de camera met weinig licht foto’s kan maken met een niet al te lange sluitertijd zonder flits. Ik wil dus niet allemaal van die korrelige foto’s. Hieronder heb ik de eigenschappen die ik in mijn camera wil van belangrijk naar minder belangrijk op een rijtje:
  1. Snelheid
  2. Aan zetten moet snel gaan
  3. Foto maken moet snel gaan
  4. Mooie foto’s met weinig licht (simpel in te stellen of automatisch)
  5. Wideangle lens
  6. Makkelijke landschappen op de foto
  7. Makkelijk dichtbij groepsfoto’s maken
  8. Compacte camera (dus geen spiegel reflex)

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Money for nothin' and your chicks for free

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09-2025
Misschien Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3 of Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 4 proberen? :)

edit: too slow :p

[ Voor 3% gewijzigd door Sunny op 24-02-2010 14:57 ]

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Welkom!

Dit is te weinig informatie om een goede keuze te maken, lees bovenstaande topics eens door en geef daarna aan uit welke camera´s je wil kiezen en waarom andere afvallen. Deze vraag is te algemeen om een eigen topic te verantwoorden.

Kortom, zoek eerst even zelf wat op zodat wij gerichter kunnen helpen.

Kijk voor meer hulp ook ens hier: Fotografie technische FAQ en Koopadviezen en hier: FG Beleid

[ Voor 26% gewijzigd door Moby op 24-02-2010 15:35 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Dit topic is gesloten.