UML NetBeans

Pagina: 1
Acties:
  • 596 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:29
Ik zoek een plugin voor NetBeans waarmee ik vanaf code een UML automatisch kan maken.
Voor mensen die NetBeans kennen: de versies ouder dan 6.8 hadden een plugin genaamd UML en die kon via reverse engineer een klasse diagram maken. Nu sinds 6.8 is deze plugin niet meer ondersteunt en zoek ik dus een alternatief. Sun geeft als alternatief Visual Paradigm op maar hetgene wat ik ervan wil is niet gratis.

Dus.. kent er iemand zo'n plugin die dit kan? Het moet nu niet zozeer een plugin zijn, mag ook een alleenstaande applicatie zijn. Ik heb zelf al zitten zoeken naar manieren om de vorige plugin terug te laten werken, maar dat werkt niet.
Het zou overigens bedoeld zijn om te gebruiken is lessen dus gratis en legaal is wel belangrijk ;)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Weet je zeker dat de UML plugin niet meer ondersteund wordt in NB 6.8? Ik zie hem namelijk wel in de lijst met available plugins staan (als beta plugin, dus bij settings ook 'NetBeans Beta' aanvinken). Of het ook echt werkt weet ik niet.

edit: Nevermind, ik zit hier nog op 6.7.1...

[ Voor 10% gewijzigd door zwippie op 24-02-2010 15:30 ]

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMGGM
heb hem al zelf geprobeerd terwijl hij niet in die lijst staat (door een niet officiële plugin lijst te gebruiken) en dan start NetBeans niet meer op (met veel foutmeldingen tot gevolg.

Een downgrade is natuurlijk wel een optie, maar ik kan dat niet voor eeuwig en altijd doen :p Nu draai is beide gewoon naast elkaar, maar het zou leuker zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMGGM
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Kicken binnen 24 uur zien we hier liever niet. Nog los daarvan draait hier om het zelf maken van zaken of zelf uitdenken van zaken, en niet om een plugin die de schema's voor je maakt die je voor je les zelf (dus van te voren ;) ) zou moetn maken.

Het zoeken naar plugins is iets dat je prima zelf af kan en is dan ook niet de bedoeling hier.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.