Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wenslijst/Inventaris volgorde in pw

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/urqLSYd4gVOOWJj6Zls4zz26/full.jpg

Rechtsboven: In Nederland lezen we van links naar rechts en van boven naar beneden. Dus in dit geval komt inventaris voor wenslijst.

Als je echter op één van de links klikt (Plaats in inventaris/wenslijst) dan zien we in de pop-up de wenslijst links staan en de inventaris rechts. Dit voelt onnatuurlijk.

Kunnen ze in de pop-up omgewisseld worden zodat inventaris links staat en wenslijst rechts?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ehm, er zijn zat plekken op de site waar we niet het alfabet aanhouden, ik snap niet zo goed waarom dat hier perse wel zo zou moeten zijn :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
moto-moi schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:33:
Ehm, er zijn zat plekken op de site waar we niet het alfabet aanhouden, ik snap niet zo goed waarom dat hier perse wel zo zou moeten zijn :?
Er wordt hier puur gedoeld op dat er eerst een keuze wordt gemaakt om wenslijst in lees-volgorde op de tweede rang te plaatsen en vervolgens op de eerste rang.

Dat is vreemd.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Heb je wel gelijk in. Wenslijst moet boven Inventaris in de Pricewatch (logisch is dat de wens eerder bestaat dan het bezit).

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

rob_erwt

What does this button do?

en een jaar na dato eindelijk maar eens gefixed :P

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Dit topic is gesloten.