Vragen over dommel

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb 3weken geleden de beslissing genomen om over te stappen van Telenet naar Dommel.

Ik zit nu omtrent dit met een vraag ( is mss een domme vraag :$ )

Moet ik zelf contact opnemen met Belgacom om een telefoonlijn te activeren of doet Dommel dit voor me.

Als ik kijk naar de pakket informatie die op dommel staat heb ik twee pakketten :

- adsl2+ cityconnect plus
- adsl(2+)/vdsl2 without fixed line (raw copper)

beide zijn actief.

Maar als ik de router aansluit vind ik geen adsl verbinding komt dit omdat de telefoonlijn niet is aangesloten en ik moet contact opnemen met belgacom om de telefoonlijn te activeren?

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:38
Bel gewoon de helpdesk van Dommel voor dit soort vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:26

IEF

Why so serious?

1) Je bent niet duidelijk: in het eerste deel van je post doe je het lijken alsof je een nieuw abonnement gaat aanvragen. In het tweede deel heb je het ineens over het aansluiten van een router (modem)? Ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat ADSL niet gaat werken zonder abonnement.

2) Voor zover ik kan zien op de website van Dommel hebben ze 2 vormen ADSL: Gecombineerd met Belgacom telefonie (linesharing) en 'zonder vaste aansluiting' (dedicated).

Mag vrij duidelijk zijn dat bij de eerste variant een Belgacom-abo nodig is (zie benodigdheden), bij de tweede variant niet.

Verder had je dit ook wel zelf kunnen uitzoeken, via de website of door (zoals hierboven aangegeven) gewoon even de helpdesk te bellen.

Dit topic is gesloten.