Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Andermans reactie waarderen zonder post

Pagina: 1
Acties:

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 21:36

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
Ik, leecher pur sang, lees best vaak goeie of grappige reacties en heb dan de behoefte om te up-voten, favoriten, waarderen of iets dergelijks.

Het hele bericht quoten en "Wat hij zegt!" of "LOL" typen is natuurlijk uit den boze. Het liefst zou ik zoiets doen als op metafilter kan, namelijk een linkje "favorite" aanklikken en daarmee bij de reactie een soort van "1x favoriet" teweeg brengen.

Nog handiger wordt het dan als je belangrijke posts uit lange topics kunt 'scannen' door even alleen de favorieten te tonen.

|_____vakje______|

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Naast het bookmarken van topics kan je ook specifieke reacties bookmarken. Dat voldoet niet?

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Het gaat hem niet om bookmarken, het gaat hem om de waardering van posts an sich.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En dat is een feat waar al vaker om gevraagd is. In het kort: achter de schermen wordt nog bezien of en zo ja, wat men er mee wil doen. Het idee is iig opgepakt.

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 21:36

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
Oké. Nouja.. dan zie dit topic maar als een +1 voor die feature.

(je zou kunnen zeggen dat ik de topicstart van het dezelfde feature-request als "favorite" markeer :P)

|_____vakje______|

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Posts waarderen vind ik een slecht plan, want dat is ook zeer smaak afhankelijk. Wat mij wel een goed idee lijkt in probleemtopics (dus een topic waarin een probleem wordt aangekaart, niet een topic waarin moeilijk wordt gedaan :P) is dat de post met de oplossing gemarkeerd kan worden.

Dus bijvoorbeeld als iemand een topic start met 'M'n computer start niet op, wat is het probleem?' (Inclusief uitgebreid verhaal natuurlijk, want anders gaat ie dicht.) Dat er vervolgens tien mensen een mogelijke oplossing voordragen. Daartussen zit dé oplossing, bijvoorbeeld 'Je voeding is te zwak', dat die post aangevinkt kan worden als [Oplossing].

En om m'n ideeën nog meer de vrije loop te laten, de topictitel zou dan ook nog een icoontje of iets kunnen worden voorzien zodat gelijk duidelijk is dat het probleem verholpen is, bij het zoeken naar een soortgelijk probleem zou je dan goed kunnen beginnen met topics waarin al een werkende oplossing staat.

Dit zijn gewoon wat ideetjes die ik zo uit m'n mouw schud, het zal vast niet zomaar te realiseren zijn of misschien zelfs wenselijk zijn, maar het lijkt mij wel een handige feature.

The devil is in the details.

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 20:29
Mute schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:37:
Posts waarderen vind ik een slecht plan, want dat is ook zeer smaak afhankelijk. Wat mij wel een goed idee lijkt in probleemtopics (dus een topic waarin een probleem wordt aangekaart, niet een topic waarin moeilijk wordt gedaan :P) is dat de post met de oplossing gemarkeerd kan worden.

Dus bijvoorbeeld als iemand een topic start met 'M'n computer start niet op, wat is het probleem?' (Inclusief uitgebreid verhaal natuurlijk, want anders gaat ie dicht.) Dat er vervolgens tien mensen een mogelijke oplossing voordragen. Daartussen zit dé oplossing, bijvoorbeeld 'Je voeding is te zwak', dat die post aangevinkt kan worden als [Oplossing].

En om m'n ideeën nog meer de vrije loop te laten, de topictitel zou dan ook nog een icoontje of iets kunnen worden voorzien zodat gelijk duidelijk is dat het probleem verholpen is, bij het zoeken naar een soortgelijk probleem zou je dan goed kunnen beginnen met topics waarin al een werkende oplossing staat.

Dit zijn gewoon wat ideetjes die ik zo uit m'n mouw schud, het zal vast niet zomaar te realiseren zijn of misschien zelfs wenselijk zijn, maar het lijkt mij wel een handige feature.
Dat idee hebben ze bij http://stackoverflow.com/ goed gedaan vind ik, misschien kunnen jullie daar eens naar kijken.
Pagina: 1