Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]Laatst bekende prijs tonen bij prijsloze producten

Pagina: 1
Acties:

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Bijvoorbeeld pricewatch: Logitech Internet Keyboard Zwart is prijsloos, het zou leuk wezen als je kunt zien hoeveel hij destijds heeft gekost.
Of is die prijshistorie niet meer bekend, aangezien de laatst bekende prijs bij pricewatch: Logitech Internet Pro Keyboard wel getoond wordt?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Als de laatste prijs bekend zou zijn dan zou die m.i. wel getoond worden. Als er een laagste prijs bekend is dan zou die imo overigens ook wel in de prijspopup vermeld mogen worden :)

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Het gevaar wat je dan wel loopt is dat mensen denken dat het een actuele prijs is lijkt me?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
moto-moi schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:58:
Het gevaar wat je dan wel loopt is dat mensen denken dat het een actuele prijs is lijkt me?
Dat kan je simpel oplossen door het zinnetje 'Geen actuele prijzen bekend.' te laten staan en bijvoorbeeld daaronder 'Laatst bekende prijs was: [€]' te zetten.

The devil is in the details.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Eerste product dat je noemt heeft de zgn 'eol' status van ons gekregen en in principe tonen we dan geen prijzen meer, het tweede product heeft die status (nog) niet gekregen en dan wordt er idd bij afwezigheid van recente prijzen gezocht naar de laatst bekende prijs.

Het is inderdaad wel aardig om dan alsnog wel de laatste prijs op te zoeken bij eol-producten en het prijsgrafiekje te tonen.