Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Ik ben al uren bezig om mijn (twee) telefoons via bluetooth te verbinden met mijn aptop en bureau PC. Beide draaien Windows 7 (eentje 32b, andere 64b, beide Ultimate).

De problemen zijn met alle 4 de combinaties hetzelfde: apparaat wordt herkent, maar als er dan een verbinding opgezet moet worden, duurt dit heel erg lang, en dan krijg je een melding dat is mislukt. Er wordt niet om een code oid gevraagt op het andere device.

Als ik vanuit mijn telefoon zoek, dan die ik de laptop bijvoorbeeld, en als ik dan verbinding wil maken geef ik een code op (die op de laptop geverifeerd moet worden), maar krijg direct de melding dat de verbinding is mislukt.

De bluetooth aparaten zijn standaard door Windows7 installatie herkend en geven geen foutmeldingen oid.

Ik heb alle apparaten onder Vista zonder problemen kunnen pairen, maar met Win7 dus met geen enkele mogelijkheid...

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:48

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik moet zeggen dat ik hetzelfde probleem heb. Maar of het aan WinMo of Windows 7 ligt durf ik niet te zeggen. Ik heb mijn HD2 pas sinds nadat ik Windows 7 erop had staan. Ik moet zeggen dat mijn Nokia het wel net zo goed doet onder Win7 las onder Vista. Het kan dus liggen aan de implementatie onder Win7 of aan de compatibiliteit tussen WinMo en Windows 7 in dit opzicht.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Is mij zonder problemen gelukt met WM 6.5. Wel kan ik me herinneren dat het me pas lukte nadat ik iets had toegestaan, weet alleen niet meer wat :@

Kijk eens goed naar de instellingen van je Active Sync en naar die van je Bluetooth in je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Inmiddels wel iets verder: via de kabel synct hij goed. Via bluetooth zegt hij verbonden, maar hij doet niets, en ik kan ook niet door de telefoon bladeren.

OBEX (file tranfer) support is er ook niet inWindows. Ik heb een aparte OBEX tooltje gedownload en daarin werkt het, maar ik moet connecten vanuit de PC.

Ik wil graag bestanden vanuit mijn telefoon pushen naar de PC, en syncen zodra ik in huis ben. Dit werkte keurig in Vista :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Alexander6501 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:13:
Is mij zonder problemen gelukt met WM 6.5. Wel kan ik me herinneren dat het me pas lukte nadat ik iets had toegestaan, weet alleen niet meer wat :@
als je er nog eens achter komt.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:22

hellbringer

Weeeeeeee!

Na de installatie van mijn BT-dongel kreeg ik van Windows 7 de melding dat ik deze moest installeren om meer functionaliteit te krijgen:
http://www-307.ibm.com/pc...ent.do?lndocid=MIGR-70042

Wellicht is dat wat je bedoelt?
Pagina: 1