achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Hopelijk is het waar wat ze zeggen over de verwachting dat ze snel een doorstart kunnen maken met een andere financier. Ooit ben ik ingestapt omdat ik het een mooi concept vond en dat wat geld ermee verdienen mooi meegenomen was. Geld verdienen heb ik lang geleden al opgegeven, maar het zou toch wel leuk zijn als ik nog wat zie gebeuren met de geïnvesteerde dollars.
Frappant vind ik ook dat in het persbericht Hind wordt genoemd als een groot gedupeerde. Volgens mij zijn vooral de financiers, de believers, de dupe. Zij hebben er geld in gestoken waar ze nooit iets voor terug krijgen. Hind heeft er zelf geen cent in hoeven stoppen en is dus ook niets kwijt.
Hopelijk zijn ze snel weer op de rit!
Frappant vind ik ook dat in het persbericht Hind wordt genoemd als een groot gedupeerde. Volgens mij zijn vooral de financiers, de believers, de dupe. Zij hebben er geld in gestoken waar ze nooit iets voor terug krijgen. Hind heeft er zelf geen cent in hoeven stoppen en is dus ook niets kwijt.
Hopelijk zijn ze snel weer op de rit!
Volgens het bericht op nu.nl krijgen de investeerders (van bands waarvan de drempel niet gehaald is) gewoon hun geld terug.
Sinds de oprichting in 2006 verzorgde Sellaband de platenopnames voor 34 artiesten die ieder minimaal 50.000 dollar bij elkaar wisten te halen. Fans die geïnvesteerd hebben in bands die die drempel nog niet hebben gehaald, krijgen na het faillissement hun geld terug omdat hun kapitaal op een aparte bankrekening wordt bewaard.