Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een Sony Ericsson W205 gekocht. Ik vindt het een heel mooie, fijne mobiel, alleen snap ik niet hoe je liedjes in je walkman krijgt.
Ik heb een bluetooth stick van Bluesoleil, en als ik van mijn computer een liedje naar mijn mobiel verzend, komt dat liedje in de map 'overig' in 'bestandsbeheer' te staan. Hoe zorg ik dat die liedjes in de map van walkman komen te staan?

Aline

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Met een data kabel en de bijbehorende Sony software?

[ Voor 35% gewijzigd door MeijsteR op 23-02-2010 20:19 ]

Verwijderd

ik heb ook de w205 voor de walkman en ik zet gewoon mijn liedjes op de geheugenkaart en dan neem ik bij walkman alle tracks en dan klik ik op 1 track en ik kan iedere track afspelen

Verwijderd

er is geen data kabel bij bij mij :p en software ook niet

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Welkom op GoT :w

Wij verwachten hier wel wat inzet voordat je een vraag plaatst. Daarom ben ik bij deze erg benieuwd wat je zelf al hebt geprobeerd en waar je zoal naar hebt gezocht op bijvoorbeeld google?

Verder kan ik me voorstellen dat je deze informatie prima in de gebruikershandleiding van het toestel kunt vinden, heb je die al eens doorgelezen? :)

Tevens even een titlefix, de huidige title was niet helemaal juist ;)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-11 14:38

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:13:
er is geen data kabel bij bij mij :p en software ook niet
Zo'n datakabel wordt ook inderdaad niet mee geleverd. Maar je kunt ook via een cardreader muziek op een geheugenkaart zetten.
Pagina: 1