Hallo,
eerst en vooral sorry moest dit verkeerd staan, nieuw hier! :-)
Sinds 2 dagen is men sound nogal.. krakend en heel stil (bij muziek werkt hij luid genoeg maar is de bas om zeep) en wil ik jullie vragen of jullie een oplossing weten om dit op te lossen! mocht ik te weinig info geven, let me know!
Ventrilo -> sound heel stil en krakend
op games -> sound werkt af en toe
youtube (ed.) -> sound werkt maar heel krakend en geen goeie bas
Wat heb ik al geprobeert.. tjah.. alles zover men kennis reikt..
drivers updaten, nieuwe drivers, andere headset, andere boxen, format (weet niet of dat een manier was om op te lossen maar toch maar geprobeert
) & opnieuw alle drivers geinstalleerd
http://i50.tinypic.com/mhwx8h.jpg (link met enkele pc specs)
Men geluid is onboard :
Audio Adapter: Intel 82801IB ICH9 - High Definition Audio [A2]
High Definition Audio Codec: RealTek ALC885/889A/890
Tot zover alles wat ik kan bedenken.. als er enige suggesties zijn om dit op te lossen.. let me know..
Als er geen oplossingen zijn, zoek ik nog een niet de dure geluidskaart (+- 50€?) met redelijke qualiteit als dit mogelijk is.. dus suggesties op dat vlak zijn ook altijd welkom!
eerst en vooral sorry moest dit verkeerd staan, nieuw hier! :-)
Sinds 2 dagen is men sound nogal.. krakend en heel stil (bij muziek werkt hij luid genoeg maar is de bas om zeep) en wil ik jullie vragen of jullie een oplossing weten om dit op te lossen! mocht ik te weinig info geven, let me know!
Ventrilo -> sound heel stil en krakend
op games -> sound werkt af en toe
youtube (ed.) -> sound werkt maar heel krakend en geen goeie bas
Wat heb ik al geprobeert.. tjah.. alles zover men kennis reikt..
drivers updaten, nieuwe drivers, andere headset, andere boxen, format (weet niet of dat een manier was om op te lossen maar toch maar geprobeert
http://i50.tinypic.com/mhwx8h.jpg (link met enkele pc specs)
Men geluid is onboard :
Audio Adapter: Intel 82801IB ICH9 - High Definition Audio [A2]
High Definition Audio Codec: RealTek ALC885/889A/890
Tot zover alles wat ik kan bedenken.. als er enige suggesties zijn om dit op te lossen.. let me know..
Als er geen oplossingen zijn, zoek ik nog een niet de dure geluidskaart (+- 50€?) met redelijke qualiteit als dit mogelijk is.. dus suggesties op dat vlak zijn ook altijd welkom!