Toon posts:

[Ervaringen] Asus 900HA en 1001HA accuduur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist twee krantjes in de bus
  • Mediamarkt: Asus 900HA voor 199,-
  • Computerland: Asus 1001HA 277,-
In reviews op internet wordt de 900HA gereviewed met 5200mAh batterij. In NL zit er blijkbaar slechts een (4 cel) 4400mAh batterij bij (bij de Mediamarkt in ieder geval wel). De 1001HA wordt geadverteerd met een "9,5 uur accuduur!", maar verder geen gegevens over de accu zelf (zal wel een 6-cel zijn).

Mijn voorkeur gaat uit naar de 900HA, vanwege de kleinere form factor en gezien het feit dat de hardware an sich niet verschilt (beide Intel N270, 1 GB RAM, GMA 950). Ook hoef ik niet per se 6+ uur op 1 accu te kunnen werken. Het zou fijn zijn,maar niet noodzakelijk. Maar 2,5 tot 3 uur (met wifi aan) wil ik er wel uit kunnen halen. Mijn vraag is daarom: wie heeft er praktijkervaring met de 900HA 4400mAh accu en en kan mij zeggen of ik dat eruit haal? Anders ga ik wellicht toch voor de 1001HA, ondanks dat die groter en zwaarder is.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Misschien handig om even een kijkje te nemen in [Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 10, met name de openingspost heeft veel info mbt de verschillende typen EEE PC's

Verder is er voor de 900HA een andere accu te bestellen met een langere accuduur.

Volg me op Twitter/X & Bluesky