The devil is in the details.
Als je het mij vraagt moet het pijltje bij 'dicht' naar rechts wijzen en bij 'open' naar onder blijven wijzen, zoals het nu is. Zo werkt het op meer plaatsen (denk aan het pijltje naast nicks op GoT, om de userdetails weer te geven, of de pijltjes op de forumindex om categorieën in te klappen).
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Usability-technisch zou een klappijltje naar beneden moeten wijzen als er direct daaronder content bijkomt. Een klappijltje naar rechts zou alleen horen zoals we dat doen bij de nicks.
/just my 2 cents
/just my 2 cents
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ook een goeie. Maar hoe het nu staat is in ieder geval verwarrend omdat het meestal niet zo werkt.Xander schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:44:
Als je het mij vraagt moet het pijltje bij 'dicht' naar rechts wijzen en bij 'open' naar onder blijven wijzen, zoals het nu is. Zo werkt het op meer plaatsen (denk aan het pijltje naast nicks op GoT, om de userdetails weer te geven, of de pijltjes op de forumindex om categorieën in te klappen).
The devil is in the details.