Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?] Aantal reacties gallery vs. activiteit niet hetzelfde

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
quote: Statistieken
Aantal reacties: 780 (0,82 per dag)
Klik je op het linkje van 780 dan worden er maar 593 reacties getoond, ook in het tabblad activiteit staat 593.

Volgens mij komen deze aantallen niet overeen omdat (de reacties op) oude V&A advertenties niet meer te bekijken zijn. Volgens mij is het dan wel zo netjes ergens te vermelden dat die reacties niet meegenomen zijn in de telling of niet meer te bekijken zijn.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Is dat niet 780 reacties in 593 artikelen?

Als V&A reacties daar inderdaad ook nog debet aan zijn dan is het aantal op zich wel correct; dat ze niet allemaal meer zichtbaar zijn is een ander verhaal.

Het liefst zie ik dat nummertje overigens helemaal verdwijnen omdat het een vrij inefficiente query is, maar dat terzijde...

[ Voor 76% gewijzigd door crisp op 23-02-2010 17:06 ]

Intentionally left blank

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Reacties waar je niet meer bij kan staan er overigens ook gewoon tussen. Dus ik denk dat crisp gelijk heeft :)

Net even in m'n eigen lijstje gekeken, maar reacties op oude V&As staan er wel bij, maar die geven gewoon een error.

@WH hieronder:
Er staat resultaten, geen reacties. Dus op zich klopt het gewoon :P

[ Voor 15% gewijzigd door TERW_DAN op 23-02-2010 17:07 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Dat kan ook, maar dan klopt dus in dat geval het aantal op de activiteitentab niet ;) (of de tekst natuurlijk :9)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Iets wat mij zojuist opvalt:
Als ik kijk op mijn profiel pagina zie ik dat mijn laatste reactie van vandaag is, om 13.21 uur. Wanneer ik echter bij 'Activiteit' kijk (of als ik op het aantal reactie klik en via de search kijk) staat als laatste reactie een reactie van gister, 07.45 uur. De artikelen waar ik sinds die tijd op gereageerd heb komen niet in de bovenste regio van dit lijstje terug. Dit lijkt te komen doordat dat allemaal artikelen zijn waar ik al eerder op gereageerd heb.
Ditzelfde gebeurd wanneer je kijkt via de search, ondanks dat er gesorteerd is op datum staat de meest recente reactie dus niet bovenaan, maar het laatste artikel waar je voor de 1e keer op gereageerd hebt. Het laatste artikel waar ik daadwerkelijk op gereageerd heb staat vrijwel onderaan de 2e pagina van het overizicht. Is er een mogelijkheid om echt te sorteren op datum van de reactie zelf? Wel zo handig om een eventuele discussie bij een productreview te volgen lijkt mij.

[ Voor 11% gewijzigd door Rupie op 03-03-2010 13:45 ]

Desktop | Server | Laptop

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

De artikelen staan daar inderdaad gesorteerd op de publicatietijd van het artikel en niet op die van (jouw) laatste reactie. Dat laatste is technisch wel mogelijk maar maakt de benodigde query een stuk zwaarder. Ik denk dat een extra pagina met losse reacties (vergelijkbaar met http://gathering.tweakers...nd/poster/184727/messages ) dan misschien handiger is.

Desondanks zie ik beide niet als een groot manco cq gemis, eerder als 'nice to have' en daarmee low prio.

Intentionally left blank

Pagina: 1