Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Internet] Websites zien er raar uit of doen het niet

Pagina: 1
Acties:

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Sinds korte tijd doen sommige websites het niet (helemaal) bij mij. Zo ziet EBuddy.com er heel raar uit en doet ComedyCentral.nl het helemaal niet bij mij terwijl 'ie 't bij anderen prima doet. Ik heb mijn DNS al geflushed en de router meerdere malen gereset. Niets schijnt te werken. Het betreft overigens alleen mijn eigen PC, bij andere computers in 't huis doen de sites het wel gewoon goed. Het ligt ook niet aan Firefox want ik krijg hetzelfde resultaat bij Internet Explorer 8. Halp.

Afbeeldingslocatie: http://img121.imageshack.us/img121/8210/raar1c.png

Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/714/raar2.png

-EDIT- PeerBlock was de dader, die afsluiten verhielp alle problemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Domokun op 23-02-2010 18:26 ]

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:59
Even in mijn glazen bol kijken...

Zit jij toevallig op een subnetwerk thuis?

Heb je je computer al gereboot?

Heb je DynDNS al geprobeerd?

Heb je zitten klooien met timeoutinstellingen?

Is je netwerkkaart niet kapot? Hoe heb je dit gechecked?

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:13

Icyzer

Goudvis

Dat heb ik ook heel af en toe bij de hotmail website. Inderdaad heel apart, meestal werkt het wel als je het adress opnieuw typt (refresh werkt bij mij niet).

• Domokun
Zit jij toevallig op een subnetwerk thuis?
Euh nee, we hebben d'r maar één.

Heb je je computer al gereboot?
Ja.

Heb je DynDNS al geprobeerd?
Nee, zoals ik zei bij andere computers van hetzelfde netwerk doet alles het wel normaal.

Heb je zitten klooien met timeoutinstellingen?
Aangezien ik niet weet wat dat is, is mijn antwoord nee.

Hmm ik zit nu op LAN, ik kan straks wel ff proberen over te schakelen naar draadloos, kijken of de zaak het daar wel doet.

Verwijderd

Het er raar uit zien van de website is omdat deze niet volledig ingeladen kan worden. Dit duid mede door de andere opmerkingen op een verbindings probleem op of je lokale netwerk naar je rourer/modem of eventueel bij je provider.

Heb je eventueel een virusscanner/firewall draaien die roet in het eten gooit? Ik kan me niet voorstellen dat de genoemde sites partieel geblokkeerd zijn dus daar zal het niet aan liggen.

Probeer te achterhalen wat je vlak voor de problemen hebt uitgespookt. Helaas is het verder vrij lastig in te schatten wat er aan de hand is.
Hmm ik zit nu op LAN, ik kan straks wel ff proberen over te schakelen naar draadloos, kijken of de zaak het daar wel doet.
Mogelijk kan dat ook op een kabel probleem duiden. Probeer eens een kabel van een andere machine.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 16:59 . Reden: Geen zin om twee posts achter elkaar te doen ;) ]

Verwijderd

Test je verbinding eens een tijdje, hoe zit het met je cookies?
Keer met ccleaner alles opschonen.

• Domokun
Well, zojuist draadloos internet op deze computer geprobeerd en dat mocht ook niet baten. Precies hetzelfde resultaat. Cookies clean ik zo'n beetje om de 30 minuten met CCleaner dus daar zal het ook niet aan liggen.

-EDIT- Probleem opgelost, dom van me dat ik er zelf niet aan dacht, PeerBlock gaat niet goed samen met browsen. Die zat de boel te blokkeren :|.

[ Voor 26% gewijzigd door Domokun op 23-02-2010 18:25 ]

Pagina: 1