Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Dubbel escapen HTML entities in inventarisnamen

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

• ERIKvanPAASSEN
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 10:12
Lieve Devvers,

De nieuwe inventarislijsten (en misschien ook de wenslijsten) hebben problemen met HTML enties. Ik heb mijn inventarislijst 'Netwerk & Printers' genoemd, maar vervolgens heet deze op alle plaatsen waar de naam voorkomt 'Netwerk & Printers'. In de HTML source staat dus: 'Netwerk & Printers'.

Hoe dit zit met wenslijsten weet ik niet, maar ik zou me kunnen voorstellen dat die hetzelfde probleem zouden kunnen hebben.

offtopic:
Is het trouwens by design dat het bewerken van van toevoegen van producten aan wenslijsten en inventarislijsten de back-button in de browser stuk maakt?

Edit: Tja, dan moet ik hier natuurlijk wel [nohtml]-tags gebruiken... |:(

[ Voor 25% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 23-02-2010 16:08 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ERIKvanPAASSEN schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:42:
offtopic:
Is het trouwens by design dat het bewerken van van toevoegen van producten aan wenslijsten en inventarislijsten de back-button in de browser stuk maakt?
Niet bewust in ieder geval. Hoe ervaar je dit precies en in welke browser?

Intentionally left blank

• ERIKvanPAASSEN
Sorry, ik vergiste me wat betreft de back-button, het was de refresh-button. Het probleem was dat verversen (F5) na opslaan van een berwerking om een bevestiging, vanwege dubbelposten. De browser is Internet Explorer 8 :$.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ja, hij post naar dezelfde pagina wat dus inderdaad die melding geeft bij een refresh. Op zich lijkt me dat echter geen groot manco.

De dubbele encoding heb ik gevonden en gefixed - dat gebeurde alleen bij het editten van je wenslijst, niet zozeer bij het invoeren :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Weer open; blijkbaar nog niet (goed) gefixed :/

Intentionally left blank

• ERIKvanPAASSEN
Voor de volledigheid hier nog even wat er nu nog precies misgaat, zoals ik eerder stuurde in een DM:
Er zijn nog steeds problemen met de encoding. Ik heb nu natuurlijk nog een inventaris die 'Netwerk & Printers' heet. Als ik deze wil wijzigen, staat er in de textbox 'Netwerk & Printers', niet goed dus. Als ik dat vervolgens weer opsla, blijft te naam toch nog 'Netwerk & Printers', ook niet goed dus.

Je hebt wel gelijk dat het toevoegen van een inventaris met html entities gewoon goed gaat.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dom, ik had het betreffende bestand gewoonweg niet online gezet 8)7

Nu dus wel :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.