DVD Speler op de laptop van mijn ouders wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323548

Topicstarter
Mijn ouders hebben tweedehands een laptop aangeschaft. Deze heeft €100,- en is 18 maanden oud, maar het lijkt erop dat de DVD-speler slechts 20% van de tijd wordt herkend.

Dit weekend werd de DVD-speler bijvoorbeeld hij wel herkend toen ik er was, maar hij ging enorm raar doen toen ik er DVD's in deed, mijn moeder beschreef het geluid alsof hij een klap had gekregen. In mijn ogen maakte hij een beetje een geluid van: "Ja, ik probeer het wel, maar 't gaat gewoon niet".

Het betreft een vrij standaard DVD-speler, waar ik helaas het versienummer hier niet van heb! Het zoeken op Google op het versienummer, hielp me helaas niet met het vinden van een geüpdate firmware-versie. Ik weet alleen dat het versienummer met TS- begon en dat er een 3 en een 0 in zaten. Verschillende merken laptops bleken gebruik te maken van de DVD-speler, maar het zag er niet naar uit dat het een hele populaire DVD-speler was.

Ik overweeg nu de case open te draaien, maar heb dat nog nooit bij een laptop gedaan. De vorige eigenaar had dat gedaan om de hoeveelheid geheugen uit te breiden, dus er zit toch geen garantie meer op. Ik weet ook niet wat ik kan doen behalve de kabels aandrukken.