Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Software voor een display scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij ons in de kantine hangt een lcd tv waarop continu een powerpoint wordt afgespeeld, met informatie, fotos, filmpjes. Echter houden de mogelijkheden van powerpoint hier op.

Wat ik graag zou willen is dat er meer een informatiescherm wordt zoals je wel eens ziet bij de McDonalds.
Met bijvoorbeeld het laatste nieuws, weersverwachting, buienradar, berichten plaatsen via online applicatie of via email.

Nu ben ik dus op zoek naar software die dit mogelijk maakt. Een programma heb ik al gevonden:

http://www.digitalsignagestore.nl/index.html

Ik vroeg me af of er nog meer mogelijkheden zijn?

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Maak er zelf één in HTML en zet gewoon die pagina fullscreen op de LCD?

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:34
Stuur eens een mailtje naar http://www.local-marketing.nl. Voor zover ik weet werken zij met dergelijke software om reclame in kantines en entreehallen te tonen. En dat draait zowel lokaal als over internet dacht ik, dus misschien kun je zo'n softwarepakketje regelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Barleone op 23-02-2010 14:26 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 11:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Mijn vrouw heeft ooit nog eens een afstudeerproject gedaan met netpresenter.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

>> CSA

dat het toevallig op Windows moet werken gaan we dan maar even vanuit omdat je het in een Windows OS-specifiek forum vraagt, maar het is geen interne Windows aangelegenheid :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device