Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Spuiten hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een mooie spuitbus gekocht met fluoriserende verf (Groen). Ik wil dus mijn fans spuiten... Maaaaar... Nu mijn vraag. Belemmerd dat de airflow niet? Als je toch maar 1 dun laagje erop spuit moet het toch geen kwaad kunnen? :) En ik hoorde al dat je die propeller noem ik het maar ffkes, er niet af kon halen? Naja kon wel maar dan kreeg je hem er weer heel rot op? Dus gewoon zijkant afplakken dat er niks op chipje kan komen en dan spuiten maar? :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Wat voor fan? Ik heb laatst ff geoefend op een P3 Slot 1 OEM cooler:r en daarna uitgeprobeerd op een sunon 80 mm maar ze kunnen best uit elkaar...
Aan de achterkant onder die sticker zit een asje (van de propellor) en die zit vast met een borgveertje. Gewoon het borgveertje eraf pulken, niet kwijtmaken, en dan de propellor uit de behuizing trekken (gaat met wat weerstand door de magnetische velden) en spuiten maar!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon Sunon fans enzo :)

Maar als ik het goed heb, zit achter dat stikkertje een gat (laats ook al keer fan uit elkaar gehaald). Maar daar zit toch ook olie ofzo in?

en is het btw niet slecht om eruit te halen? anders spuit ik ze gewoon helemaal.

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 20:49
Bij mij zit er geen olie in maar waar haal je van die fluoriserende verf ?

Gewoon bij een hobbywinkeltje ofzo ?

edit:
damn typo's

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gehaald bij GIJ, ik weet niet of je het kent. Achterop staat www.motip.com .
Kost 12/13 gulden per bus. Ze hadden daar groen en geel fluor.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Bij de verf/behang-winkel...
Kijk btw wel uit dat je de goeie primer erbij neemt... die fluor is (bij mij iig:() op acrylbasis en de primer op terpentine basis... dan moet je dus een week w88 tot de primer helemaal uitgehard is|:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 20:49
Ken ik niet maar ik ga wel ff naar de verfwinkel ofzo

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 18:36
Daar heb ik dus ook al op zitten zoeken, hoe ik in godsnaam zo'n fannetje (veilig) kan verven (spuiten) dus.

Ik heb hier een paar fans liggen die binnenkort in mijn gemodde kast moeten komen, maar saai zwart is maar saai zwart hé.

Dus, als je het hebt geprobeerd, laat eens iets weten dan, liefst met foto's hé.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga zowieso in het weekend de bakjes van me hd's enzo spuiten. Daarna kan ik ook wel de fan proberen. Of ik spuit hem helemaal, dat is misschien het makkelijkst.

Verwijderd

Volgens mij is dit wel precies werk, je fan spuiten. Wanneer je het niet goed doet... en dus je fan niet meer in balans is, resoneert ie als n gek...

Maar wel cool idee! :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in het weekend aan het werk gaan. Dus als ik klaar ben post ik wel pics.

Verwijderd

Op woensdag 07 maart 2001 22:07 schreef iFc-Freaky het volgende:
Ik heb onlangs een mooie spuitbus gekocht met fluoriserende verf (Groen). Ik wil dus mijn fans spuiten... Maaaaar... Nu mijn vraag. Belemmerd dat de airflow niet? Als je toch maar 1 dun laagje erop spuit moet het toch geen kwaad kunnen? :) En ik hoorde al dat je die propeller noem ik het maar ffkes, er niet af kon halen? Naja kon wel maar dan kreeg je hem er weer heel rot op? Dus gewoon zijkant afplakken dat er niks op chipje kan komen en dan spuiten maar? :)
[nonsense-mode]
Gewoon die fan laten draaien en spuiten maar !! >:)

Ik lach me kapot als je de verkeerde kant spuit en morgen met een fluoriserende kop rondloopt *D
[nonsense-mode]

Verwijderd

Topicstarter
Erm juist :?.

Ik ga ook me fanhouders denkik spuiten. Iets van geen ofzo. En de fans groen. lijkt me wel flex :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb net ff gespoten een andere fan die ik had en ging wel ok :)

Alleen je moet echt niet te snel willen. Anders krijg je dus echt druipers.

Maar goed dat dit oude fan was ;) Maarja ziet er nog wel mooi uit.

Morgen ga ik mijn andere fans doen. Van deze post ik morgen wel ff pics. Dan is het droog!
Pagina: 1