Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] alleen favoriete shops gebruiken in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Wellicht is het al mogelijk, maar deze feature heb ik nog niet gezien en ook niets over gehoord. Ik dacht dat het misschien een nuttige feature kon zijn in de pricewatch de zoektocht te beperken tot een aantal shops die jij als je favorieten hebt aangemerkt.

Persoonlijk koop ik eigenlijk altijd bij dezelfde shops omdat ik goede ervaringen met hen heb. Een feature in de pricewatch die searches limiteerd tot deze shops zou voor mij daarom nuttig zijn.

Ook zou je op deze manier in één opslag moeten kunnen zien wat een gewenst systeem / onderdelen pakket zou kosten als je de onderdelen bij jouw favoriete shops besteld.

edit:
Misschien nog een aardige toevoeging: een overzicht van de totale prijs van de onderdelen die je graag zou willen bestelen per shop. Dus totaal prijs bij shop A is 1000 euro, terwijl de totaal prijs van de onderdelen bij shop B 950 euro is.

[ Voor 17% gewijzigd door The Flying Dutchman op 23-02-2010 13:59 ]

The Flying Dutchman

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

The Flying Dutchman schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:57:
Wellicht is het al mogelijk, maar deze feature heb ik nog niet gezien en ook niets over gehoord. Ik dacht dat het misschien een nuttige feature kon zijn in de pricewatch de zoektocht te beperken tot een aantal shops die jij als je favorieten hebt aangemerkt.
Het vereist helaas een relatief zware data-toegang op allerlei plekken waar we nu heel fijn een stel shortcuts kunnen toepassen. Dus ik zie het niet zo gauw gebeuren om al de plekken waar we nu prijzen van producten tonen dat te beperken tot een selectie shops, zeker niet als we een flinke hoeveelheid producten met hun minimale prijzen tegelijk tonen.
Ook zou je op deze manier in één opslag moeten kunnen zien wat een gewenst systeem / onderdelen pakket zou kosten als je de onderdelen bij jouw favoriete shops besteld.

edit:
Misschien nog een aardige toevoeging: een overzicht van de totale prijs van de onderdelen die je graag zou willen bestelen per shop. Dus totaal prijs bij shop A is 1000 euro, terwijl de totaal prijs van de onderdelen bij shop B 950 euro is.
Daar zijn de wenslijsten natuurlijk wel bruikbaar voor in combinatie met het berekenen van de bestelkosten. Het kost wat instel-moeite maar uiteindelijk kan je het systeem zover krijgen dat je alleen jouw favoriete winkels kunt opgeven, door net zo lang de ongewenste shops eruit te filteren.