Ik wil graag een venster op de pagina versleepbaar maken, maar het wil me maar niet lukken.
Ik heb wel de pagina's van jqeury.com doorgelezen, en het ging eerst ook goed. maar nu wil dat meerdere vensters versleepbaar zijn, zonder dat de ander ook gaat, en dat ik niet in het jquery script het id van het venster moet invoeren maar dat hij die via this.id krijgt.
Omdat het venster aangemaakt wordt met php heb ik in de div ervan ' onmouseover="hoi(this)" ' staan
Firefox foutconsole zegt: "Selector verwacht." verder geen regel, pagina. IE geeft geen fout aan.
Als iemand mij zou kunnen helpen zou dat erg fijn zijn
edit: Ow, sorry.. Ik ben vergeten te melden dat het venster er pas later ingezet wordt. Mbv Ajax..
Ik heb wel de pagina's van jqeury.com doorgelezen, en het ging eerst ook goed. maar nu wil dat meerdere vensters versleepbaar zijn, zonder dat de ander ook gaat, en dat ik niet in het jquery script het id van het venster moet invoeren maar dat hij die via this.id krijgt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| function hoi(elm) { $(function() { var elm2 = elm.id; var elm3 = '"#' + elm2 + '"'; alert(elm3); $(elm3).resizable({ minHeight: 60, minWidth: 180, maxHeight: 550, maxWidth: 1250 }); $(elm3).draggable({ scroll: false, handle: 'div.titlebar' }); $("div.titlebar").disableSelection(); }); } |
Omdat het venster aangemaakt wordt met php heb ik in de div ervan ' onmouseover="hoi(this)" ' staan
Firefox foutconsole zegt: "Selector verwacht." verder geen regel, pagina. IE geeft geen fout aan.
Als iemand mij zou kunnen helpen zou dat erg fijn zijn
edit: Ow, sorry.. Ik ben vergeten te melden dat het venster er pas later ingezet wordt. Mbv Ajax..
[ Voor 5% gewijzigd door brammie2118 op 23-02-2010 13:51 ]