Toon posts:

Beeldkwaliteit GF3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het snelheids verhaal is bij ons allen bekend, maar is de beeldkwaliteit van de GF3 nu ook verbeterd? En dan doel ik voornamelijk op 2D.

Kan ik van weer van ATI Radeon naar Nvidia overgaan. Asus of Leadteak lijkt me wel wat :P

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Sorry hoor, maar dit vind ik echt te gek voor woorden. Heeft een van de nieuwste/beste videokaarten en wil dan WEEEEEEEEEEEEEEEEER sneller. Op dit moment is het gewoon geld over de balk SMIJTEN....

EN dan nog iets om toch maar effe op je vraag terug te komen. 2D van de Radeon is zeker beter als van Nvidia, is altijd zo geweest, zal altijd zo blijven...:)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Komop eh, hoe ieder zijn geld besteed moet ie toch zelf weten ..

Over de 2D kwaliteit, je hoeft denk ik niet te verwachten dat hier iemand het heeft kunnen testen aangezien de kaarten nog niet eens te koop zijn :P (toch?). Ik zou zeggen sla er eens een paar reviews/previews op na om te kijken of er daar iets over gezegd wordt ...

Ff een beetje off-topic maar .. klopt het dat 2D en 3D beeldkwaliteit altijd samen gaan :? .. denk maar aan de G400; zeer goede kwaliteit in zowel 2D als 3D. Hetzelfde geld voor de Radeon. De GeForce kaarten hebben zowel in 2D als 3D een iets mindere beeldkwaliteit (=feit) .. de Voodoo4/5 hebben zitten er weer tussen in zowel qua 2D als ook 3D beeldkwaliteit .. hmmz kan geen toeval zijn.

PC Specs

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Doe toch niet zo Hollands zuinig man;), ten 1e is het zijn geld, en ten 2e wordt je "oude" kaart niet ineens waardeloos en ten 3e je werkt voor je hobby hoor, niet om later als je 65 bent Rijnreisjes te kunnen maken met de snelle vliet, ja ik ga er ook een halen;) (geen Rijnreisje;))

Niet op voorraad.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ben je me weer voor joh;)

Niet op voorraad.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Boeit me echt niet hoor wat hij met z'n geld doet, maar zeg nou zelf. Is het geldverspilling of niet? JA, het is geldverspilling...:P En dat heeft NIKS met "Hollands zuinig" te maken...

• Bomberman
Op woensdag 07 maart 2001 22:40 schreef edward2 het volgende:
Ben je me weer voor joh;)
*D

PC Specs

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Het heeft juist niks met geldverspilling te maken, als je dat niet snapt, snap je niet wat een hobby inhoud.
Wat is er mooier, als je tenminste die hobby hebt, om van je zuurverdiende centen het genot te ervaren van een zojuist vernieuwde videokaart, die weer in staat is om weer een stap verder te zetten richting fotorealistischerendering.
De relatie genot-geld bepaald of het het waard is:)
Dit is dus voor ieder anders, ook is de 1e gulden voor de andere een dubbeltje,(niet voor mij btw;))
No offence maar dat zijn mijn 2 centjes:)

Niet op voorraad.

• Bomberman
Op woensdag 07 maart 2001 22:49 schreef Martijn het volgende:
Boeit me echt niet hoor wat hij met z'n geld doet, maar zeg nou zelf. Is het geldverspilling of niet? JA, het is geldverspilling...:P En dat heeft NIKS met "Hollands zuinig" te maken...
Als je het zo stelt is zuipen (wat ik nooit doe btw) ook geldverspilling net als op vakantie gaan, naar de bios, etc etc. Ieder zijn 'ding' toch ..

Ik deel je mening btw dat het allemaal wel erg veel geld gaat kosten (ik hou het nog gewoon bij m'n pas nieuwe Radeon) maar sommige mensen hebben nou eenmaal meer te spenderen dan andere ;) .

PC Specs

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:33
HET heeft eerder te maken met het Feit dat Edward gewoon over wil komen als 'stoere bink' :P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Flamer;)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Edward2 en Bomberman hebben inderdaad wel gelijk...Het is gewoon een leuke (dure) hobby, maar ik :7 dan ook bijv. niet. Scheelt toch weer 7,50 per pakkie!

Misschien is het nog te vroeg om deze vraag te stellen, maar het had gekund dat iemand mijn vraag al wist, toch?

We wachten rustig af, want ik zit zeker niet op hete kolen :) ThnX guys.

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:33
trouwens edward, ik wil je Ultra wel overkopen.........hoeveel wil je??????
een knaak???? :P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op woensdag 07 maart 2001 22:49 schreef Martijn het volgende:
Als het je niets boeit wat hij met z'n geld doet, moet je ook niet zeuren dat dit 'geldverspilling' is |:( Ga jij maar lekker je hele leven lang met een Intel I740 spelen en onder tussen voor Edward2's rijnreisjes sparen, dan gaan wij lekker nu van het leven (Tweaken ;)) genieten...

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op donderdag 08 maart 2001 21:58 schreef MGSNK het volgende:
trouwens edward, ik wil je Ultra wel overkopen.........hoeveel wil je??????
een knaak???? :P
Je kan een paar batterijen krijgen van me:P

Niet op voorraad.

Pagina: 1