Ik ben student aan de K.U.Leuven Campus Kortrijk en zit daar op peda. Alle computers hangen daar in hetzelfde netwerk, en maken via kotnet verbinding met het internet. Iedere keer nadat de pc opstart, zie je in plaats van uw startpagina een loginpagina in de browser. Die pagina verschijnt bij gelijk welke site je probeert te bezoeken, totdat je inlogt. Daarna kan je gewoon surfen.
Sinds verleden week geraak ik echter niet meer op internet. Ik zie wel alle computers die in het netwerk hangen via het netwerkcenter...
Ik ben dus verbonden met het netwerk maar niet met het internet.
Gisteren probeerde ik een oude netwerkkaart in deze pc en toen werkte het internet wel. Vandaag echter weer niet.
Ik heb net gevonden dat het deïnstalleren van de NIC (via deze computer - beheren) en het heropstarten me wel weer internet geeft.
Weet iemand hoe ik terug internet kan krijgen, zonder deze omslachtige weg?
De probleemoplosser van windows 7 vond geen oplossing voor het probleem.
Sinds verleden week geraak ik echter niet meer op internet. Ik zie wel alle computers die in het netwerk hangen via het netwerkcenter...
Ik ben dus verbonden met het netwerk maar niet met het internet.
Gisteren probeerde ik een oude netwerkkaart in deze pc en toen werkte het internet wel. Vandaag echter weer niet.
Ik heb net gevonden dat het deïnstalleren van de NIC (via deze computer - beheren) en het heropstarten me wel weer internet geeft.
Weet iemand hoe ik terug internet kan krijgen, zonder deze omslachtige weg?
De probleemoplosser van windows 7 vond geen oplossing voor het probleem.