Verwijderd
als je mooie 2d beeldkwalitijd wil hebben dan zou ik de Radeon 64MB Vivo kopen zoiets van 600,- maar als een je snelle 3d kaart wil hebben dan zou ik een GeForce 2 kopen, maar een radeon64MB ViVo is goedkoper en ook goed in 3d maar iets langzamer maar veel mooier beeldkwaliteid
Het gaat vooral om een beetje vlot de nieuwste spellen te kunnen spelen, hij heeft geen super monitor, dus 2e hoeft niet perfect te zijn en met die voodoo gaat het allemaal niet meer zo vlot
Misschien is het een idee om iets minder aan de videokaart uit te geven en wat extra geheugen ofzo er ook bij te kopen, dus een GF2\Radeon met 128mb extra. (veel spellen zoals bv. Project IGI lopen pas soepel als je meer dan 128mb hebt)
Verwijderd
Een Voodoo 1 16 MB bestaat niet, die werden alleen maar gemaakt als 4 MB kaarten. Verder zou ik gewoon een 64 MB Radeon ViVo kopen.Op woensdag 07 maart 2001 22:01 schreef ruubruub het volgende:
Voor een vriend moet ik nu een videokaart kopen want hij zit nu met een Voodoo 1 16MB. Hij wil geen 1000 piek uitgeven, maar wel een beetje snel en dat hij er een beetje lang mij kan doen.
De Geforce 2 GTS of een Radeon ViVo?
Zeggen jullie het maar
Lees het radeon topic van 12 delen maar eens en bedenk dan dat de geforce geen problemen geeft.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Pagina: 1