Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik heb het al opgezocht maar ik kon het echt niet vinden.
Kan ik mijn Linux Ktorrent laten synchroniseren met mijn Windows Utorrent zodat als ik op Windows zit hij verder download met dezelfde downloads als bij Linux?

Alvast bedankt he.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:43

mace

Sapere Aude

Joa, op dezelfde plek downloaden, dus op een partitie waar windows en linux beiden op kunnen schrijven, en dan gewoon dezelfde torrents inladen op beide utorrents. dan checkt hij steeds hoe ver hij al is gedownload en gaat dan verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
In C:\Users\USRNAME\Appdata\Roaming\uTorrent\ staan alle torrents die in gebruik zijn plus wat data files. Misschien kan je beide instanties naar dezelfde folder laten wijzen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
Heel erg bedankt :)

Maar weten jullie ook hoe ik mijn torrents automatisch inlaad op Linux die ik in Windows gestart heb?

EDIT: Ik kan mijn Windows mappen niet bekijken in Ubuntu, ik ben nog maar een leek in Linux :p

EDIT: Ik heb een plugin gevonden voor KTorrent, de ScanFolderPlugin zoekt naar mappen met torrent files en als hij ze vind laad hij ze.
Maar het werkt nog niet :P

[ Voor 55% gewijzigd door qwertyuio op 23-02-2010 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroGG
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-11-2021
Utorrent heeft zo'n functie wel. Ktorrent weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
qwertyuio schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 00:16:
Heel erg bedankt :)

Maar weten jullie ook hoe ik mijn torrents automatisch inlaad op Linux die ik in Windows gestart heb?

EDIT: Ik kan mijn Windows mappen niet bekijken in Ubuntu, ik ben nog maar een leek in Linux :p
Voor NTFS in linux -> installeer ntfs-3g (geloof ik), mocht je dat al hebben, dan moet er het een en ander ingesteld worden, hiervoor zijn zat guides te vinden

Edit: oooh ktorrent!

Dat gaat niet werken. Misschien kan je de centrale torrentopslag van utorrent ook als watch folder gebruiken in ktorrent, en dan naar hetzelfde pad laten downloaden. Dat zou misschien mogelijk kunnen zijn

[ Voor 29% gewijzigd door supreme tweaker op 23-02-2010 00:24 . Reden: misread ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
Het is gelukt, ik kon het niet vinden omdat Windows en Ubuntu op dezelfde partitie staan maar Windows staat achter 'Host' in Ubuntu.
Toen ik daar achter was gekomen was het heel makkelijk en alles werkt nu naar behoren :)

Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/9287/schermafdrukk.png
Ik download Gears of War omdat ik ook wel wil weten hoe hij met de muis speelt, ik heb hem al legaal gekocht op mijn Xbox 360 mijn gamerstag is CorneB.
Voor degenen die het willen weten!

[ Voor 23% gewijzigd door qwertyuio op 23-02-2010 17:12 ]

Pagina: 1