die ene aopen HQ45 met duron

Pagina: 1
Acties:

• PreDaTorY
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 12:25
Ik heb nu een kast waar mijn ventilator zo dicht op de voeding zit dat die niet echt koelt, meer verwarmt, de lucht kan gewoon niet weg |:(
ik heb mijn voeding er maar uit geschroeft het en onder mijn HD rek gezet heb :7 dus nu kan die mooi 650@850 draaien stressed 52 graden :) maarja de kast dich heeft ook zijn voordelen met een lanparty enzo dus moet ik ff weten van wat mensen of bij deze kast de voeding een beetje beter geplaatst is... :Y)

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56
Ik heb er zelf 2 pc's ingebouwd en dat beviel me goed (alleen dat je de achterplaat er net als bij veel andere kasten er niet uit kan halen ergert me). Er is mij niets opvallen wat betreft de plaatsing van de voeding, de aopen bordjes hebben geen temp sensor dus ik weet niet hoe warm het ding wordt maar als ik de luchtstroom voelde van een duron 700@700 leek het mij niet warmer dan 30-35 graden.

Verwijderd

Ik heb ook een hq45, maar aan de onderkant van de voeding zit toch een opening die de warme lucht uit je kast zuigt?

Als ik jou was zou ik een case fan aan de onderkant inbouwen, ik denk dat dat wel gaat werken.

Succes!

Verwijderd

Ik zou een beetje case modden..

Voeding weer terug,
en achter de CPU, onder de voeding, een gat maken voor een 80mm fan.

:Y)

Verwijderd

ojah,
;)
Ik zit met de oude uitvoering van die kast, zonder outtake fan daar loopt de boel een beetje warm. Alhoewel er een Enermax 430 in zit. Dat ding vindt het nog lang niet warm genoeg omde fan aan te zetten op een hogere snelheid.

(Zit dubbele fan op, één binnen bij de CPU)

M'n outtake staat op 8,7 volt .(3,3 volt zener in serie met de plus lijn, in sper)

Als ik met CPUburn de temp van de Duron opjaag naar 50 graden, is volgens een los temp metertje van Blokker, de uitgaande temp maar 30 graden. najah zal wel...

(De Cpu is normaal 38 idle en 44 met een spelletje)

• PreDaTorY
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 12:25
ik ga eerst wachten tot ik mijn fop38 heb en dan kijken of ik mijn voeding nog wel trug kan zetten... anders ben ik een beetje gedwongen een nieuwe kast te kopen
Pagina: 1