ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Hey djkavaa, dat had je wel met google kunnen vinden, he?
Voorzetje: [google=samsung n120 osx] 1e hit: Guide: Install OS X on Samsung N120 Netbook
Volgende keer zelf, he?
Voorzetje: [google=samsung n120 osx] 1e hit: Guide: Install OS X on Samsung N120 Netbook
Volgende keer zelf, he?
Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Het probleem is niet zo zeer het installeren het is meer om wat er daarna gebeurt of ik mijn boot optie's enz kan behouden dus me Windows versies in dit geval.
Het installeren en gebruiken van OSX is geen probleem.
Maar ik wil het dus naast XP en W7 hebben lopen op 1 hdd.
Alvast bedankt.
Had die link ook al gevonden:P:$
Het installeren en gebruiken van OSX is geen probleem.
Maar ik wil het dus naast XP en W7 hebben lopen op 1 hdd.
Alvast bedankt.
Had die link ook al gevonden:P:$
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Dat snap ik, maar dan had je dat moeten zeggen. We hebben hier geen glazen bol en we zijn zeker geen helpdesk (die, betaald, geduldig aan elke 'klant' weer dezelfde vragen gaat stellen).
Desalniettemin, ben ik erg benieuwd wat voor antwoord je op jouw andere vraag al gevonden hebt, voordat ik weer mijn tijd verdoe door jouw google werk ga herhalen.
Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
djkavaa, we verwachten op GoT wat eigen inzet. We willen je graag helpen maar dan moet je wel duidelijk vertellen wat je al hebt gedaan en hebt geprobeerd. Zo zie je dat sjaakduhuuhl zijn best doet om jou te helpen, maar ook afknapt op het feit dat je geen fatsoenlijke topicstart hebt gemaakt.
Dit topic gaat daarom op slot. Het antwoord op je vraag is met een beetje eigen inzet makkelijk zelf te vinden.
Dit topic gaat daarom op slot. Het antwoord op je vraag is met een beetje eigen inzet makkelijk zelf te vinden.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
![]()