[gezocht] msn bericht als contact je venster sluit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee, ik zoek een programma of script voor msn dat me een berichtje stuurt als de persoon waar ik mee praat mijn venster sluit. Heeft iemand enig idee of dit bestaat? Ongeveer 5 jaar geleden had een vriend van mij wel zo'n programma maar dit heeft hij niet meer. Heeft iemand misschien (als dit er nog is) een link waar ik het kan downloaden?

B.v.d.
Lorrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forza me
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01-2024
Volgens mij hadden ze die mogelijkheid eruit gehaald in een latere versie, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 01:01

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Vroeger weet ik nog, had je een optie ergens in MSN Plus! of iets dergelijks; wanneer iemand je venster opent, krijg jij dat te zien. Wanneer iemand offline gaat etc ook.

Zoek daar eens op!

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrigi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:33
Los van de mogelijkheid begrijp ik niet waarom je dit wil. Het enige gebruik dat ik ervan kan bedenken is miepen over dat de ander het venster gesloten heeft in een discussie, om daarmee de ander enkel te irriteren.

Niet meer dan nutteloze verspiling van je netwerk imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Arrigi schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:10:
Los van de mogelijkheid begrijp ik niet waarom je dit wil. Het enige gebruik dat ik ervan kan bedenken is miepen over dat de ander het venster gesloten heeft in een discussie, om daarmee de ander enkel te irriteren.

Niet meer dan nutteloze verspiling van je netwerk imho.
Ik kan me voorstellen dat je soms op een antwoord zit te wachten. als je weet dat de ander niet echt bezig is met jou kun je zelf ook andere dingen doen

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Mercury. *O*
Maar volgens mij is het serverside (Microsoft/MSN kant) verwijdert. Ik zie de melding hier en daar nog wel eens voorbij komen, maar volgens mij betekent het weinig meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attixx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 10:04
Ik weet dat het vroeger (lees 1-2jaar geleden) werkte met AMSN het was een optie die je gewoon kon aan of uitvinken in de settings van het programma en het werkte heel goed. Geen idee of het ondertussen nog steeds werkt, daar ik het programma niet meer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:22:
[...]

Ik kan me voorstellen dat je soms op een antwoord zit te wachten. als je weet dat de ander niet echt bezig is met jou kun je zelf ook andere dingen doen
visje hier heeft helemaal gelijk ;)

maar ik heb dat plus geval ding daar zit het helaas niet meer bij (of ik heb het over het hoofd gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onlinegangster
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-08 01:35
Het zit nog steeds in AMSN (Alvaro's Messenger)

Those penguins, they sure ain't normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uhmm oke, ms domme vraag maar hoe activeer ik t daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flamingworm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 08:20
in vele programmas is het er uit gehaald omdat msn de verbinding onderbreekt als het gesprek inactief is, dan krijg je een 'false-positive'. Vroeger zat het in een msn-plus plugin Stuffplug, maar is verwijderd uit de nieuwere versies om bovengenoemde reden. Oude versies van stuffplug werken niet op de nieuwe msn-plus.

je bent er weinig mee en het is nogal nutteloos om je ex-vriendin op die manier lastig te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus zoals ik het begrijp is er tegenwoordig geen enkele mogelijkheid meer voor dit.
en dude het gaat niet om mn ex vriendin
Pagina: 1