Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programmatje dat een installer kan maken, waar de gebruiker zelf ook nog een aantal varbiabelen van te voren moet invoeren. Het is een beetje lastig te onschrijven, maar de gebruiker moet van te voren op een site een config file generen en de output daarvan (text) kopieren en plakken naar de installer. De installer moet die output dan weer in een bestandje zetten en dat bestandje dan weer op de goede plek zetten... Mijn vraag is: Bestaat er uberhaubt een installer creater die zoeits kan realiseren ?
Tot nu toe heb ik Smart Install Maker en Install Creator Pro van ClickTeam geprobeerd, maar beiden hebben deze geavanceerde functies niet..

Bvd !

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Ik denk niet dat je een kant en klare tool zal vinden die dat kan.

Als ik het goed lees en begrijp dan moet hetgene wat je wil mogelijk zijn met een Custom Action is Wise Package Studio waarmee weer een MSI te genereren is. Die MSI is vervolgens uit te rollen middels allerlei distributiemethodes. Echter is een licentie voor WIse Package Studio nogal prijzig en is het maken van een Custom Action niet iets wat je zomaar even doet.

[ Voor 0% gewijzigd door Mystery op 23-02-2010 12:15 . Reden: spelling ]

Battle.net tag