[Win7] Studenteneditie

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daneo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-02-2024
Hoy hoy,
Ik had een vraagje voor jullie omtrent Windows 7 Ultimate , maar wel de studenten editie.
Ik heb hier op het forum gezocht , maar kon geen antwoord vinden op de vraag.

Ik vraag me namelijk af hoeveel pc's je kan activeren met de code van 1 Windows 7 Ultimate Upgrade .
Ik heb deze gekocht via de site edupartner.be/shop .

Ik hoop dat er iemand hier een antwoord op weet , zou stom zijn moest ik voor zowel m'n desktop als m'n laptop een verschillende licentie moeten kopen.

Groetjes

D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Een keer zoals ik het begrijp
If I buy a retail upgrade version, what’s in the box?

You get two DVDs, one 32-bit, one 64-bit. You get a single product key, which you can use to install either version. If you buy the Family Pack, you also get those two DVDs and a single product key, which can be used to activate three PCs in your household.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je hebt sowieso een upgrade gekocht. Het lijkt me dat je dan eerst een XP of Vista installatie moet hebben. Daarnaast lijkt het me logisch dat je voor elke pc een licentie moet kopen. Waarom zou dat stom zijn?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daneo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-02-2024
Logisch wss wel , maar zou handig zijn geweest moest ik het op beide kunnen zetten, ma jah het was maar om zeker te zijn .
Had ergens gelezen van m3dn en dat daar als je school ingeschreve was je wel n licentie voor win7 kon krijge maar dat is niet het geval dusja.
Achja vergeleken met wat niet-studenten betalen is het wss toch wel gwn het beste er nog eentje te kopen.
Toch bedankt voor de info,

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35
daneo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:52:
Hoy hoy,
Ik had een vraagje voor jullie omtrent Windows 7 Ultimate , maar wel de studenten editie.
Ik heb hier op het forum gezocht , maar kon geen antwoord vinden op de vraag.

Ik vraag me namelijk af hoeveel pc's je kan activeren met de code van 1 Windows 7 Ultimate Upgrade .
Ik heb deze gekocht via de site edupartner.be/shop .

Ik hoop dat er iemand hier een antwoord op weet , zou stom zijn moest ik voor zowel m'n desktop als m'n laptop een verschillende licentie moeten kopen.

Groetjes

D
1 Product key = 1 licentie = dus voor 1 pc. Helaas pindakaas. Overigens had je dit ook gewoon kunnen vinden dmv de GoT Search (en vast ook wel via Google). Dit topic gaat op slot en voor een volgende keer wil je vragen om eerst even de regels en het Algemeen Beleid door te nemen..

Dit topic is gesloten.