Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag starten in de ict branche. Heb geen ict achtergrond maar ben bereid om in mezelf te investeren zodat ik wel in deze branche aan het werk kan. De mogelijkheden zijn eindeloos wat dat betreft en je moet onderaan beginnen.

Hebben jullie een idee of meerder over welke opleiding te volgen zodat ik snel aan hetw erk kan binnen de ICT?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-09 19:51

pinodambini

Dr. Z. Vago

Dat is geheel afhankelijk van welke kant je in de ICT op wilt.
Welke richting denk je zelf aan? Heb je uberhaupt wel nagedacht over wat je precies wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:41:
Ik wil graag starten in de ict branche. Heb geen ict achtergrond maar ben bereid om in mezelf te investeren zodat ik wel in deze branche aan het werk kan. De mogelijkheden zijn eindeloos wat dat betreft en je moet onderaan beginnen.

Hebben jullie een idee of meerder over welke opleiding te volgen zodat ik snel aan hetw erk kan binnen de ICT?

Groetjes
Call2 is een bedrijf die starter "tabula rasa"aanneemt en opleidingen geeft. Ik weet atm niet waar je woont maar als het goed is hebben ze verscheidene kantoren door het land.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pinodambini schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:45:
Dat is geheel afhankelijk van welke kant je in de ICT op wilt.
Welke richting denk je zelf aan? Heb je uberhaupt wel nagedacht over wat je precies wilt?
Ja heb uiteraard nagedacht. Het onderhouden en beheren van website's en netwerken lijkt me een goede uitdaging. Ook het programmeren hiervan lijkt me enorm leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ROFLASTC schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:47:
[...]

Call2 is een bedrijf die starter "tabula rasa"aanneemt en opleidingen geeft. Ik weet atm niet waar je woont maar als het goed is hebben ze verscheidene kantoren door het land.
Ik ga direct kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Probeer het eens met een opleiding webdesign en een baantje als helpdesk medewerker bij een webhoster.
Leren en een stukje ervaring opdoen in de hosting wereld.
Daarna maybe wat unix of windows webserver beheer erbij leren en je zit gebakken, lijkt me.

Wat betreft netwerken zou ik allereerst eens met Cisco CCNA bezig gaan. Behandelt alle basics van netwerken.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Toevallig reageer net ik een ander topic dat over Calco-IT gaat, die hebben ook zo iets lopen. Staat ook in Werk & inkomen, ik zou zeggen kijk eens. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Haijo op 22-02-2010 21:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee met de werkwijze van Call2? Eigen investering ed?

Groetjes

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:31

Rmg

dan zal je naar de mbo ict opleidingen moeten kijken als medewerker beheer ict (nivo 3) of ict beheer ( nivo 4)

ben zelf vanaf mavo -> med. beheer ict (mbo3)- applicatieontwikkelaar (mbo4) -> tech. informatica (hbo) gegaan
zo'n opleiding medewerker beheer ict begint met pctjes bouwen en office en eindigt met een beetje phpen/websites bouwen en itil vaak zitten er vaak nog wel een ccna (1) of msce (tegenwoordig heet dat anders geloof ik) cursusjes bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raz- schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 21:17:
dan zal je naar de mbo ict opleidingen moeten kijken als medewerker beheer ict (nivo 3) of ict beheer ( nivo 4)

ben zelf vanaf mavo -> med. beheer ict (mbo3)- applicatieontwikkelaar (mbo4) -> tech. informatica (hbo) gegaan
zo'n opleiding medewerker beheer ict begint met pctjes bouwen en office en eindigt met een beetje phpen/websites bouwen en itil vaak zitten er vaak nog wel een ccna (1) of msce (tegenwoordig heet dat anders geloof ik) cursusjes bij
Heb net een boek gekocht om voor mezelf even te kijken. php5 en mysql de basis. erg leuk en leerzaam. hoop tijd maar ja het is voor een goed doel en dat is mezelf haha ;)
Pagina: 1