[iTunes] Aankopen terughalen na herinstalatie?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 19:50
Goeieavond,

Op m'n iPod touch heb ik (had ik) verschillende apps gedownload en gekocht, maar nadat de iPod kuren begon te geven na de update naar 3.1.3 heb ik besloten om hem terug te zetten naar 3.1.2, nu zijn alle apps die ik had gekocht, nergens meer terug te vinden.

Ik heb natuurlijk wel de e-mailtjes van click&buy als eventueel "bonnetje" van de aankopen. Het gaat niet om grote aankopen, maar wel van dingen als Sleep Cylce (0,79), worms (3,99) etc, ik wil deze apps natuurlijk terug.

Is hier een mogelijkheid toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Inloggen op je iTunes account en 'computer machtigen' aanklikken moet in veel gevallen gewoon werken.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Gewoon opnieuw in de app store halen, de app store ziet dat je al betaald hebt en meldt dat ;).
Vervolgens kun je ze voor niets downloaden.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Apps kun je oneindig opnieuw downloaden zonder opnieuw te betalen, muziek zul je opnieuw voor moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 19:50
Boudewijn schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:57:
Gewoon opnieuw in de app store halen, de app store ziet dat je al betaald hebt en meldt dat ;).
Vervolgens kun je ze voor niets downloaden.
Dankjewel :) Dit wist ik niet, heb het uitgeprobeerd met de app Sleep Cylce, en kreeg inderdaad een melding:
"U hebt dit item al gekocht. Om het nogmaals gratis te downloaden, selecteer OK."

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machielse
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-12-2017
En mocht je ten einde raad zijn (bijvoorbeeld als je per ongeluk nog al je oude computers gemachtigd hebben), dan kun je mailen naar iTunes. Reageren best netjes. Hoorde laatst van iemand dat hij zelfs zijn geld had teruggekregen voor een gekochte app die niet deed wat in de pagina van de app stond vermeld..
Pagina: 1