Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTvD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-11-2021
Hallo
Ik ben in het bezit van een HTC TyTH II.
Ik kan hier via de mini usb een "hoofdtelefoon" aansluiten waar mee ik kan bellen en, hier gaat het eigenlijk om, het geluid van de navigatie horen.

Nu het ik een houder in de auto waarmee de HTC gelijk geladen word en mijn telefoongeluid gaat via de bleutooth radio.
Maar het navigatie geluid gaat via het kleine speakertje aan de achter kant en deze is eigenlijk niet goed hoorbaar.
Nu was ik op het idee gekomen om de huidige lader uit elkaar te halen hier een mini USB in te plaatsen.
De ander kant los te knippen en de bedrading aan te sluiten als volgt:
1 VCC Red +5 VDC
2 D- White Data -
3 D+ Green Data +
4 GND Black Ground

Mijn vraag als ik de witte (data +) en de groene (data -)via een versterker naar een speaker laat lopen zou dan het geluid van de navigatie hier door hoorbaar zijn?
Of werkt dit niet zo?

Of is er een soort "splitter"van Usb mini een kabel van ong 15 cm naar 2x usb mini / of 1 x usb mini en een jackplus o.i.d.

Alvast bedankt,
JTvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

kun je niet beter met zoiets werken : http://www.freewarepocket...bluetooth-audio-v1-0.html

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Zoek anders eens op dealextreme, die hebben veelal de meest waanzinnige stukjes elektronica en ook nog eens gratis verzendkosten ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTvD
Deze heb ik geprobeerd..
het nadeel van dit programma is dat als je naar de radio/cd luisterd zo in eens dit word onderbroken voor een route planningssstem.
Een ander nadeel is als je gebled word, en dit gaat bij mij ook via de radio, de bleutooth audio verbinding verbroken word en moet telkens opnieuw aangezet worden..

Het werkt wel maar voor mij geen goede oplossing..

Bedankt voor het meedenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTvD
Matis schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:15:
Zoek anders eens op dealextreme, die hebben veelal de meest waanzinnige stukjes elektronica en ook nog eens gratis verzendkosten ;)
Ik heb ondertussen een Brodit houder gevonden diet zowel het geluid/ hetladen en indien nodig ook nog een hoofdtelefoon kunt aansluiten..

Ik gebruik hiervan alleen het laden en geluid uit..

Bedankt voor het meedenken..