[RSS] Times, Nederlandse feeds werken slecht?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:24

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
Sinds de laatste MacHeist gebruik ik Times als RSS-reader. Het is overzichtelijk en je kunt redelijk wat feeds naast elkaar plakken. Het lijkt er alleen op alsof Nederlandse feeds slecht werken. Ik heb vier Nederlandse feeds erin staan: Tweakers, volkskrant, nu.nl en autoweek. Tweakers werkt gewoon goed maar bij de andere drie wordt meestal alleen de titel en de lead gedownload. De andere feeds lijken goed te werken. Het lijkt haast alsof alleen de extensie .nl problemen geeft.. :P

Gebruiken meer mensen Times als reader en herkent iemand dit probleem? Ik heb de makers gemaild maar nog geen reactie gehad.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik gok zo dat het niets te maken heeft met Nederlandse feeds maar eerder met het beleid van de websites waarvan de RSS-feed is. Die zetten alleen de titel en de intro in de feed, om je naar de website toe te trekken, waar de nodige advertenties staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:24

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
lh-Online.nl schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:47:
Ik gok zo dat het niets te maken heeft met Nederlandse feeds maar eerder met het beleid van de websites waarvan de RSS-feed is. Die zetten alleen de titel en de intro in de feed, om je naar de website toe te trekken, waar de nodige advertenties staan :)
Ik had het misschien beter moeten verwoorden, maar het sleutelwoord is 'meestal'. :) Soms wordt dus wel gewoon een heel artikel gedownload. Als het niet lukt verschijnt overigens ook een uitroeptekentje, wat erop lijkt te duiden dat er iets mis gegaan is :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ah, I stand corrected. Over heen gelezen ;)

Denk dat dan alleen de maker je kan helpen, ben benieuwd naar de uitkomst, klinkt als een aparte bug.