Compaq Drive Array aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views

• morgenavond
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-02 16:23
Beste tweakers,

Ik heb uit een oude server een compaq drive array gehaald. (google op 387089-00) met hierop een standaard SCSI aansluiting en 2 power aansluitingen.

Nu wil ik weten of ik deze zonder problemen op een standaard SCSI (uw320) PCI (64bit) kaart kan aansluiten. Ik heb de originele array controller ook maar deze is te groot om in te bouwen.

Of werkt het alleen i.c.m de array controller kaart en het Compaq Mobo?

Groetjes

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Sorry, maar moeten wij nu voor je gaan googlen?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste "morgenavond", welkom op GoT. Als het goed is heb je enige husregels kunnen doornemen op het moment dat jij je registreerde voor het forum. Hieruit had je kunnen opmakenda wij hir op GoT er vanuit gaan dat een ieder ook enige eigen initiatief neemt.GoT is alles behalfe een helpdesk waar je even een vraag dropt.

In de topic start geef je niet alleen het probleem/vraag weer, maar geef je ook aan wat je reeds zelf hebt uitgezocht. Als je alle hardware reeds hebt waarom niet eerst testen of het functioneerd?

Aangezien deze topicstart niet echt voldoet aan de huisregels, gaat dit topic op slot. Ga eerst eens zelf op onderzoek uit, wanneer je daarna nog specifieke vragen hebt, voel je dan vrij weer een topic te openen, maar geef dan wel duidelijk aan watjij reeds zelf hebt gedaan.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.