[T-Mobile] Onbekende factuur

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hi guys! Ik verveelde me op werk en besloot even mijn T-Mobile pagina te gaan bekijken. Tot mijn verbazing zag ik daar ineens een voor mij onbekende factuur staan onder het kopje 'credit / debit notes' d.d. 15.02.2010:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/a15kx5.jpg

Ik kan verder op de T-Mobile site / Google / GoT niets over dit soort facturen vinden en vroeg me af wat de inhoud van de factuur precies betekent. Begrijpend lezen kan ik gelukkig wel (nu ik dit zeg zou het heel jammer zijn als het gewoon niet klopt wat ik nu ga zeggen), ik zou €238,19 terugkrijgen van T-Mobile wegens een correctie van de datakosten. Weet iemand meer van deze correctie af?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon t-mobile bellen. Dit is iid een correctie, had ik ook een keer gehad volgens mij, maar dat was maar een euro nog wat. Volgens mij hadden ze het verrekend met mijn volgende factuur, kan het niet meer met zekerheid zeggen. Het ging om een zo klein bedrag dat ik er niet aandacht aan had besteed.
Maar om dit bedrag zou ik wel ff informeren, straks is het onterecht en moet je het later alsnog terugbetalen.
Hebben ze niet een keer dit bedrag dan ten onrechte van je rekening gehaald. Of hebben ze misschien een paar maanden achtereen een onterecht bedrag eraf gehaald. Check je facturen eens even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Heb ook een vraag gestuurd aan T-Mobile die binnen 10 minuten (!!!) (op het formulier stond binnen 10 dagen :')) beantwoord is:
U vraagt aan ons waar de creditfactuur van 238,19 euro incl. btw op terugslaat. Wij leggen dit graag aan u uit.

Door een fout in onze administratie is de web 'n' walk Plus te laat voor u doorgevoerd. Deze had op 4 januari 2010 in moeten gaan, echter dit is pas gebeurt op 4 februari 2010. Omdat u in de tussenliggende periode wel gebruik heeft gemaakt van internet op uw mobiele telefoon, zullen er op de komende factuur ten onrechte internetkosten berekend worden. Omdat wij dit voor wilden zij en voor u een juiste afschrijving wilde bewerkstellingen, hebben wij reeds een vergoeding gemaakt voor de door ons systeem geraamde internetkosten. Vandaar dat u deze credit factuur heeft ontvangen.

We vertrouwen erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.
De verlenging van mijn abonnement is per 4 januari ingegaan en heb daarbij w'n'w verhoogd. Verschil is alleen niet op de factuur voor gebruik in januari te zien (staat mijn w'n'w standaard van €10 nog), maar ik wacht even de volgende factuur af. Bedankt in ieder geval voor het snelle antwoord. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:43

Tourniquet

Hiya, fellas!

Dat ze snel hebben geantwoord is wel te zien aan de taalfouten. ;( Netjes dat je snel antwoord krijgt, maar ze hadden je zelf ook wel pro-actief een brief/e-mail met die uitleg kunnen sturen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:01

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Heb je je factuur van januari nog niet betaald? Ik zou namelijk wel opkijken van een rekening die €200 boven mijn abo is.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Factuur die op 27 januari is betaald:
web'n'walk Standard - 22.01.10 t/m 21.02.10 - 8,36
Factuur die 24 december is betaald:
web'n'walk Standard - 22.12.09 t/m 21.01.10 - 8,36
Dus in principe zou de factuur van 27 januari inderdaad een gigantische moeten zijn. Maar de reactie van T-Mobile zegt dat ik het in de volgende factuur zou moeten zien (ik weet niet hoe, maarja) dus wacht ik daar even op, dat is maar een paar dagen. Anders lijkt het erop dat ik 230 euro krijg zonder reden, which I do not mind at all.

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-08 19:44
Je factuur van 27 februari zal dus 236 euro plus 8.36 zijn als je verder niet buiten je bundel komt of wat dan ook.. je krijgt nog 236 euro, dus betaal je netto gewoon 8,36 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
The saga continues...

Factuur van 25 februari:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2zh33ut.jpg

En nu begrijp ik er helemaal niets meer van. Het w'n'w Plus verhaal sluit aan, echter moet ik nu dus ook nog een keer vooruit betalen voor een Standard abonnement dat ik niet meer heb?

Maar achteraf krijg ik dus nog €170+ van hen wegens onrechtmatige kosten die ik gemaakt zou hebben maar nergens kan terugvinden. Shit's weeeiiird.
Pagina: 1