[iTunes] CD gekocht op iPhone, wil niet naar Mac

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:08
Goedendag,

Ik heb gister een cd gekocht via itunes op mijn iphone. Nu wil ik die natuurlijk ook op mijn macbook hebben. Echter krijg ik die met geen mogelijkheid er op. Zoeken op google leverde tot nu toe alleen resultaten op dat dat automagisch zou gebeuren en anderzijds de tools om de complete iphone inhoud in itunes te krijgen als er nog geen koppeling was. Nu heb ik mijn iphone al tijden aan deze itunes hangen en heb ik de iphone gevuld vanaf deze itunes installatie. Echter heb ik sync uitstaan omdat ik zelf wil bepalen wat er op komt. Nu dacht ik, misschien werkt het als ik die aanzet maar dan zegt itunes dat mijn iphone leeg gehaald zal worden. Daardoor zou ik dus ook de nieuw gekochte cd kwijt zijn. Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Ik heb geen Mac, dus niet echt een idee hoe het werkt met Mac's, maar in Windows moet je rechtsklikken op de telefoon als hij gekoppeld is en dan kiezen voor "aankopen overzetten". Daarna syncen ze wel mee met de rest. Ik verwacht dat het voor Mac OS ongeveer hetzelfde zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo werkt het idd ook op de mac. Helaas moet dit zo nu en dan eens. Mijn 3gs wil ook niet altijd me aankopen overzetten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 18:13
Gewoon opnieuw kopen in de iTunes store met dezelfde account, aangezien er al bij de eerste aankoop voor is betaald kun je hem nu gratis nog een keer downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
thaan schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:44:
Gewoon opnieuw kopen in de iTunes store met dezelfde account, aangezien er al bij de eerste aankoop voor is betaald kun je hem nu gratis nog een keer downloaden.
Hoho, dat geldt alleen voor applicaties, maar niet voor muziek, tv-series en films!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:08
Hoedje schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:11:
[...]
Hoho, dat geldt alleen voor applicaties, maar niet voor muziek, tv-series en films!
Kijk dat is dan weer handig om te weten want ik zat er over te denken om dat te proberen.

Maar het is inderdaad gelukt via rechtsklikken op mijn iphone in itunes en dan aankopen ophalen. Had op veel plekken gezocht maar daar niet.
Pagina: 1