Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Een paar week terug (toen er nog sneeuw lag) begon de dag mistig. Foto's zijn genomen in de buurt van het Leekstermeer.

1. Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2751/4275769721_0264ed0ef2_o.jpg

2. Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4053/4276515096_7f863e4c48_o.jpg

3. Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4003/4275769853_86922b0b16_o.jpg

4. Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2686/4276514964_bfcdce8eda_o.jpg

5. Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4029/4276515156_e8089f239a_o.jpg

6. Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4019/4275769981_ba143a4a64_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:52

Polariteit

Fietsende fotografeur

over het algemeen hele fijne composities, alleen de kleuren vind ik eigenlijk helemaal niks. veels te veel wit in de platen ;)

qua compo vind ik 4 en 5 het lekkerste kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt een show case naar mijn mening. De foto's zijn leuk en ook nice qua bewerking maar het is niet iets wat echt boeit om bijvoorbeeld meerdere keren te bekijken. Bij dit soort foto's is het meer persoonlijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil777
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 18:36
Mee eens. het is geen showcase als je direct allerlei dingen kunt verzinnen die er mee mis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel degelijke een goede serie. Ik moet hem nog even vanachter mijn gecalibreerde monitor bekijken, want op dit TN paneel loopt eea dicht, maar het is een strakke serie. Allemaal eigen onderwerpen, technisch goed, interessante platen. Prima serie imo.

(alleen de eerste foto vind ik niet zo mooi), te vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:07

SeatRider

Hips don't lie

Gemiste kans: sNowcase ;). Ik vind ze overigens prachtig!

Edit: gemiste kans 2: gemiste kans

[ Voor 28% gewijzigd door SeatRider op 22-02-2010 18:57 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat witte juist wel goed gedaan: is weer eens iets anders dan al die standaard winterplaten die ik hier voorbij heb zien komen...

Creatief voor technisch zullen we maar zeggen, hoewel we hier wel op GoT zitten :P

Nummer 4 vind ik het beste wegkijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 11:35
juist wel showcase, kan allemaal zo gebruikt worden voor een winter foto boek

[ Voor 10% gewijzigd door TukkerTweaker op 22-02-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:00
Ik vind het goede composities, maar het (dichtgelopen) wit doet af en toe echt zeer aan mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je je monitor dan wel goed gekalibreerd? Hier geen last van namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:06

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

dichtgelopen wit heb ik hier ook geen last van. Fijne compo's en prima showcase :).

*loves 1:1 crops :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:51

YellowCube

Wait...what?

de 1:1 crop is idd erg leuk in deze.
bij foto 1 en 4 krijg ik echter een overbelicht/contrastloos idee. Dat komt in eerste instantie doordat er een vage mist voor de bomen hangt. De rest vind ik erg goed (met name 2, 3 en 5).
Mistig weer lijkt vaak zo'n "einde foto's maken" moment, terwijl er in de juiste omstandigheden en met de juiste onderwerpen nog heel veel van te maken valt.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie winterplaten. Composities vind ik erg fijn, 1:1 doet het hier ook goed, maar ik sluit me bij de rest aan dat allemaal erg wit is, de histogrammen geven dat hier ook aan. Hoeft niet verkeerd te zijn, maar wat blacks toevoegen zou al heel wat schelen. Als ik hier quick and dirty al even met wat levels speel springt het er al veel meer uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozac[NL]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-02 20:05

Prozac[NL]

zucht.......

Ik vind het een fraaie serie hoor, erg lekker kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:09:
Mooie winterplaten. Composities vind ik erg fijn, 1:1 doet het hier ook goed, maar ik sluit me bij de rest aan dat allemaal erg wit is, de histogrammen geven dat hier ook aan. Hoeft niet verkeerd te zijn, maar wat blacks toevoegen zou al heel wat schelen. Als ik hier quick and dirty al even met wat levels speel springt het er al veel meer uit! :)
Dat is nu high-key fotografie :) Oftewel: Een creatieve keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

High-key is voor mij echt niet onbekend hoor, maar juist daarom mijn suggestie om enkel blacks toe te voegen zodat de "donkere partijen" wat minder vlak en grijs zijn, en zodat wit wit blijft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een tikje meer contrast, maar verder erg mooi. Ik vind 't een leuke serie en in veel platen zit echt een heel goede dieptewerking.
Ze zouden zo in de wintercollectie van de IKEA passen (of is dat dan weer geen compliment? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUTCHSPiRiT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04 09:55
Ik vind het zeker wel showcasewaardig, met nummer 4 als positieve uitschieter. Goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:35
Heel mooi, lekkere sfeer en fijne composities, kan zo naast elkaar aan de muur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Bedankt voor alle reacties!

Ik heb bewust niet meer zwart toegevoegd. Ik heb daar wel naar gekeken, maar ik vond dit toch mooier overkomen.
Pagina: 1