Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dagkalender voor systray gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn een hoop (gratis) proggies als (dag)kalender/agenda te vinden, maar ik ben op zoek naar iets waarbij je simpel op het proggie in de systray kunt klikken en dan meteen een (uren)overzicht van de dag ziet, met daarin de door jou in te vullen activiteiten/plannen. Dit voornamelijk om met één klik meteen te zien wat je die dag en verder de dag nog gepland staat.

Iemand een suggestie?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2010 16:17 ]

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Met welke zoektermen heb je al gezocht? Op Google vind ik met de zoektermen Outlook calendar on systray bijvoorbeeld een flink aantal hits. Maar zijn dit de progs die je al geprobeerd had?

Battle.net tag

Verwijderd

Topicstarter
Het grote probleem van de bekende kalenders (outlook, losse proggies) is dat ze veel te uitgebreid zijn. Als je op het icoon klikt op de systray, opent het programma zelf helemaal en krijg je een (fullscreen) venster met week- of maandkalender en allerlei toeters en bellen. Leuk voor een (werk)agenda, die je eventueel ook nog wilt synchroniseren met je handheld agenda, maar niet interessant als ik alleen maar herinnert wil worden aan wat (thuis/studie)klussen per dag of even met één klik het overzicht van de dag wil zien.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Is het dan niet handiger om een gmail / sticky note widget op je bureaublad te hangen?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan moet ik dat dus elke dag opnieuw instellen? Dan kan ik niet een weekplanning maken waarbij elke dag zoiets ('s ochtends) klaar staat of wel?

Verwijderd

Mocht je een Mac hebben ... DoBeDo (screenie), gratis desktop widget die je in verschillende skins kan steken & compatibel is met iCal.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 22:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas geen mac hier
Pagina: 1