KPN verdubbelt adsl-snelheid Basis- en Extra-pakketten

Pagina: 1
Acties:

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
De abonnees van Basis en Extra, zowel de Internet- als InternetPlusBellen-pakketten, krijgen de beschikking over een downloadsnelheid van respectievelijk 8Mbps en 16Mbps, waar dit nu nog op 4Mbps en 8Mbps ligt.
Als ik op de website van KPN kijk, zie ik toch echt dat de huidige snelheid voor Basis op 3Mbps ligt? Zowel voor IPB als alleen internet.

Zie ik iets over het hoofd? :)

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-02 12:02
Ik wilde net hetzelfde posten. Ben dan ook benieuwd of het een verdubbeling wordt, 6Mbps dus, of toch 8. Ik zit met een Basisabonnement opgescheept (huisbaas vindt het goed genoeg...) dus ik hoop op 8 ;).

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
KPN heeft wel degelijk een significante verandering in petto voor de Premium aansluiting. Daarnaast is het belangrijk te vermelden dat starttarieven niet van toepassing zijn voor klanten die bellen in de periode dat BelVrij Weekend/Weekend en Avond/Altijd actief is. In de huidige structuur hebben klanten vanaf het InternetPlusBellen abonnement gratis BelVrij Altijd, en betalen dus nooit een starttarief voor gesprekken binnen Nederland.
Vanaf begin maart gaat kpn zijn klanten informeren over de wijzigingen. In april zullen de proposities actief aangeboden worden.

[ Voor 100% gewijzigd door tiefschwarz op 22-02-2010 22:12 ]

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Moest idd 3Mbps en wat betreft de Voordeelbundels: dat heb ik nog even in de tekst verwerkt.